شورای نگهبان مانع از انحراف قطار انقلاب از مسیر اصلی خود می‌شود

حجت‌الاسلام «ابراهیم بحرانی» گفت: شورای نگهبان این انقلاب را بر پایه‌های اصلی آن یعنی اسلامیت و جمهوریت نگه داشته و مانع از انحراف قطار انقلاب از مسیر اصلی خود شود.
کد خبر: ۴۰۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ - 16July 2020

شورای نگهبان مانع از انحراف قطار انقلاب از مسیر اصلی خود می شود

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «ابراهیم بحرانی» عضو دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات شهرستان دیر، امروز در سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شورای نگهبان پس از چهل سال مجاهدت انقلابی با عمل به قانون و تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه کارنامه درخشانی داشته است اظهار داشت: شورای نگهبان یکی از موثرترین و کارآمدترین نهادهای انقلابی و نظارتی نظام است.

 وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بعثت دوباره اسلام در قرن حاضر بود گفت: با ظهور انقلاب ستون های جهان مادی استکبار و استبداد و استعمار به لرزه درآمد و توانست نویدبخش رهایی انسان‌ها از ظلم، ستم و فساد باشد.

 عضو دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات شهرستان دیر خاطرنشان کرد: به طور طبیعی این انقلابی که پر برکت ترین مولود عصر غیبت است و به خاطر آرمان‌های بلند پرچمدار اسلام ناب و زمینه سازی ظهور است.

بحرانی گفت: به خاطر ماهیت استکبارستیزی و حمایت از محرومان و با شعارهای استقلال طلبی و آزادی خواهی، بدخواهان و دشمنان زیادی پیدا کرد که این انقلاب را خار چشم خود و مانع رسیدن به اهداف پلید مادی خود می‌دانند و به همین دلیل برای ضربه زدن به آن از هیچ کوششی دریغ نکردند. 

وی با اشاره به اینکه این نهال نوپای انقلاب اسلامی که با هدایت الهی و رهبری پیامبرگونه حضرت امام (ره) و همراهی مردم به وجود آمد اظهار داشت: این انقلاب با خون پاک هزاران شهید آبیاری شد، نیاز به حراست و حفاظت داشت و باید مجموعه‌ای تدارک می‌شد که بتواند این انقلاب را بر پایه‌های اصلی آن یعنی اسلامیت و جمهوریت نگه دارد و مانع از انحراف قطار انقلاب از مسیر اصلی خود شود.

 بحرانی بیان کرد: به همین منظور از همان روزهای اول انقلاب، با هوشیاری حضرت امام (ره) نهاد مقدس شورای نگهبان تاسیس شد تا حافظ اسلامیت و جمهوریت، این دو رکن اساسی نظام مقدس مبتنی بر ولایت مطلقه فقیه باشد.

عضو دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات شهرستان دیر اظهارداشت: بارزترین گواه موفقیت این نهاد مقدس علاوه بر تاییدیه های امامین انقلاب،این است که این نظام مقدس در همان جاده اصلی در حال پیشرفت است.

 وی با بیان اینکه یکی از مؤیدات توفیق این نهاد مقدس، دشمنی‌های آشکار جبهه استکبار و کینه‌ ورزی های بدخواهانی است که از سلامت و صراحت و اقتدار این نهاد نظارتی انقلابی ضربه خورده‌اند خاطرنشان کرد: یکی از اساسی ترین ضربات را کسانی از این نهاد مقدس خورده‌اند که می‌خواستند با فریب دادن مردم و یا دور زدن قانون در بدنه این نظام مقدس نفوذ کنند و نهاد مقدس شورای نگهبان آنها را ناکام گذاشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها