وصیتنامه شهید «قاسم هندی زاده»؛

به خانواده شهدا و جانبازان سر بزنید

شهید «قاسم هندی زاده» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: دعا برای ظهور حضرت حجت (حج) و امام خمینی و رزمندگان فراموش نشود و به خانواده شهدا و جانبازان سر بزنید.
کد خبر: ۴۰۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴ - 16July 2020

به خانواده شهداء و جانبازان سر بزیند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «قاسم هندی زاده» در تاریخ 1326/9/9 در محله سنگی بوشهر دیده به جهان گشود و پنجم فروردین سال 1362 در تداوم عملیات والفجر خرمشهر به شهادت رسید.

وصیتنامه شهید

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«انا لله و انا الیه راجعون، فاذا جاء اجلهم لا یستاحزون ساعته و لا یستقدمون کل نفس ذائقه الموت کل من علیها فان».

بار الها این بنده ضعیف و مطیع و فرمانبردار خود را و پدر و مادر و برادران که در ایمان بر من سبقت گرفته اند همه را بیامرز و فرزندان مرا از شیعیان خاندان آل محمد محسوب بدار.

امروز 20/11/61 در شیراز پادگان صاحب الزمان(عج) ساعت 5 بعد از ظهر در محوطه تنها با کمال سلامتی و امید به خدا نشسته و این چند جمله که از واجبات هر مسلمان است که وصیت را بنویسد می نویسم:

خطاب به برادران مسلمان و هم محلی هایم در(تل کوتی) و (عسلی)، برادران وحدت را حفظ کنید و از حق خود بگذرید تا وحدت حفظ شود، تنها از چیزی گذشت نکنید و آن مخالفت با اسلام می باشد.

در نماز جمعه و جماعت شرکت کنید و دعا برای ظهور حضرت حجت(حج) و امام خمینی و رزمندگان فراموش نشود، به خانواده شهدا و جانبازان سر بزیند.

خطاب به برادران همشهری خود، برادران تا متعهد نباشید در کارها پیش نخواهید برد.

خطاب به مادرم، ای مادر می دانم که تو چقدر ناراحت هستی، بعد از مرگ برادرم مسلم من هم همینطور، اما صلاح خداوند است، در مرگ من هم صبر کن و من به تو قول خواهم داد که بدون تو به بهشت نروم.

 همسرم تا زمانی که با هم بودیم زحمت ها کشیدی و این آخرین زحمت است، خداوند صابرین را دوست می دارد .

فرزندانم شما همگی بزرگ شده اید و از شما می خواهم چنانچه خداوند فرزندی پسر به شما داد بعد از تحصیلات متوسطه او را بفرستید تا طلبه شود اگر چنانچه مقدور باشد برایتان .

 من در این دنیا هیچ آرزوئی ندارم به جز اینکه خداوند لطف کند خریدار جان من شود و اگر لیاقت داشته باشم شهید شوم .

 به تمام کسانیکه این وصیت نامه را می خوانند و مسلمان هستند و خودشان را حزب ا... می دانند می خواهم هیچ زمان با از خدا بی خبران دوستی و حتی سلام و علیک نکنند؛ چون که در از اینها این است، چنانچه فرصت بدستشان افتاد از هیچ خیانتی کوتاهی نخواهند کرد پس بکوشید و نگذارید اینها سربلند کنند.

به جوانان و کسانیکه می توانند با کفار جنگ کنند، می دانید که در دعاهایتان همه حضرت حجت(عج) را خواستاریم بدانید که امام عصر (عج) جنب شماست و چنانچه او هم بود همین امر می کرد که به جبهه بروید و کفار بعثی را نابود کنید.

پس خمینی نائب امام است و اطاعت از او لازم و واجب می باشد و کسانیکه در گوشه و کنار نشسته و می گویند امام عصر(عج) بیاید و کارها را درست کند از اسلام و مکتب شیعه چیزی نفهمیده اند.

به خواهران عزیزم، تا می توانید بچه هایتان را تربیت اسلامی کنید که همانا یک مرد مسلمان و با اراده می تواند ملتی را به حق خود برساند، امام خمینی و انقلاب اسلامی ضمناً هر چه از مال دنیا دارم خمس داده و طبق احکام خدا عمل کنید، دیگر مزاحم نمی شوم.

والسلام

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها