دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

پروژه تطهیر تروریست‌ها در شبکه «ایران‌اینترنشنال‌سعودی»

ایران اینترنشنال طی این سال‌ها برای ایجاد اختلال در امنیت کشور و همچنین تطهیر تروریست‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.
کد خبر: ۴۰۶۵۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۸ - 20July 2020

پروژه تطهیر تروریست‌ها در «ایران‌اینترنشنال‌سعودی»گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: همزمان با انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶، شبکه ماهواره‌ای ۲۴ ساعته ایران اینترنشنال فعالیت خود را با پشتیبانی همه‌جانبه سعودی‌ها آغاز کرد.

مسئولان ایران اینترنشنال مدعی‌اند که بیشترین تعداد تهیه‌کننده، مجری و گزارشگر، بزرگترین اتاق خبر رسانه‌های فارسی‌زبان و روزآمدترین امکانات تهیه و تولید را در اختیار دارند و شعارشان هم این است که در هر ساعت از شبانه‌روز، خبر مهمی نیست که ایران اینترنشنال آن را برای فارسی‌زبانان پوشش ندهد.

سوال مهم این است که هدف سعودی‌ها از خرج کردن پول نفت‌شان برای را‌ه‌اندازی یک شبکه فارسی‌زبان چیست؟ آیا دغدغه مشکلات فارسی‌زبانان و ایرانی‌ها را دارند؟!

اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم باید بگوییم بله؛ آن‌ها دغدغه فارسی‌زبانان و مردم ایران را در سر دارند؛ این رسانه سعودی دغدغه ایجاد ناامنی در ایران به‌وسیله حمایت از گروه‌های تروریستی و تطهیر این تروریست‌ها را دارد.

۳۱ شهریور ۹۷ در یکی از اپیزود‌های ایران اینترنشنال برای تطهیر تروریست‌ها، پس از اینکه گروهکی موسوم «الاحوازیه» به رژه نظامی در شهر اهواز حمله کردند و باعث به شهادت رساندن تعدادی از هموطنانمان شدند، این شبکه مصاحبه‌ای از سخنگوی این گروهک تروریستی را پخش کرد.

ایران اینترنشنال طی این سال‌ها برای ایجاد اختلال در امنیت کشور، از هیچ تلاشی دریغ نکرد، این شبکه حتی برای اعتبار بخشیدن به خود با تحلیلگران سیاسی کشورمان نیز مصاحبه‌هایی داشته که باید گفت این تحلیلگران متاسفانه عمدا یا سهوا در زمین این حریف سعودی بازی کرده‌اند.

شبکه ایران اینترنشنال در موضوع کرونا نیز با خباثت‌هایی مثل تشکیک در آمار، گرای تحریم ویژه به دشمنان و ... تلاش کرد تا باعث ناراحتی، نگرانی و ناامیدی هموطنانمان شود.

این شبکه تحت حمایت سعودی‌ها چند روز قبل نیز در خصوص دو تروریست معدوم در مراسم رژه نیرو‌های مسلح در سال ۱۳۸۹ نیز به دروغ‌پردازی‌های زیادی روی آورد.

بیست و هفتم تیر ماه نشست سالانه گروهک منافقین تحت عنوان شورای ملی مقاومت منافقین با سخنرانی «مریم رجوی» سرکرده این گروهک به‌صورت مجازی از کشور آلبانی، برگزار شد و شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال نیز از قافله عقب نماند و به پوشش این رویداد مهم پرداخت!

نکته قابل توجه این است که، شبکه ایران اینترنشنال که به آزادی‌خواهی ایران اعتقاد دارد، از گروهی حمایت می‌کند و پوشش زنده مراسمش را برعهده می‌گیرد که تا کنون ترور بیش از ۱۷ هزار نفر از شخصیت‌های سیاسی و مردم عادی کشورمان جزو افتخاراتش است.

در پایان باید گفت که این آخرین حمایت شبکه «ایران‌اینترنشنال‌سعودی» از ایجاد ناامنی در ایران به‌وسیله حمایت از گروه‌های تروریستی و تطهیر این تروریست‌ها نخواهد بود و این شبکه آماده نقش‌آفرینی در راستای ماموریت‌های از پیش تعریف شده خود است.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها