فرمانده نیروی دریایی ارتش:

نیروی دریایی دست بلند نظام در برابر تهدیدات دشمن است

دریادار خانزادی گفت: نیروی دریایی ارتش امروز با حضور در آب‌های بین‌المللی و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در آب‌های دوردست، دست بلند نظام در برابر تهدیدات دشمن است.
کد خبر: ۴۰۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ - 24July 2020

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، نیروی دریایی دست بلند نظام در برابر تهدیدات دشمن استامیر دریادار «حسین خانزادی» صبح امروز با سفر به استان اصفهان با خانواده ناو استوار یکم شهید جعفر کوهی فارق از شهدای حادثه شناور کنارک دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش صبر و شکیبایی خانواده‌های شهدا را یک موهبت الهی دانست و گفت: حامل پیام تسلیت و تبریک از طرف دفتر فرماندهی معظم کل قوا و همچنین فرمانده کل ارتش به شما عزیزان هستم که بی‌شک همه فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی ارتش به شما خانواده‌ای شهدای گرانقدر افتخار می‌کنند و این دلدادگی قلبی شما به نظام باعث غرور مردم ایران و سرشکستگی دشمن شده است.

دریادار خانزادی با اشاره به اینکه شهدای گرانقدر ما با الگو گرفتن از آموزه‌های دینی و انقلابی مسیر والایی را برای خدمت به میهن انتخاب کردند، خاطر نشان کرد: در دیدارهایی که توفیق داشتیم در محضر مقام معظم رهبری باشیم ایشان همواره حضور نیروی انسانی مؤمن، معتقد و شجاع را بسیار ارزشمند و تأثیر گذار در نیروی دریایی ارتش دانستند و خاطر نشان کردند: ملتی که شهادت افتخار آن است اسارت ندارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران با تمام فشارها و تحریم‌های ظالمانه با اقتدار در برابر همه دسیسه‌های دشمن ایستاده است و در سربلندی و افتخار عرض می‌کنم که نیروهای مسلح و بخصوص نیروی دریایی ارتش در ساخت تجهیزات به طور صد در صد خودکفا است و هیچ زمانی دست نیاز به سوی دشمنت دراز نخواهد کرد که این یک افتخار است.

امیر خانزادی با اشاره به اینکه همه ابزارهای چشم پرکن و تسلیحات دشمن در برابر ایمان و توانایی‌های نیروی انسانی ما ناکارآمد است؛ گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران عزت و سربلندی خود را مدیون خون پاک شهدا می‌داند.

وی با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس ۴۸ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: نیروی دریایی ارتش امروز با حضور در آب‌های بین‌المللی و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در آب‌های دوردست، دست بلند نظام در برابر تهدیدات دشمن است و همه کشورهایی که چشم طمع به مرزهای ایران دارند بدانند که نیروهای مسلح کشور با چشمانی بیدار، ایمان قلبی و با تجهیزات به‌روز آماده در برابر هرگونه گستاخی و زورگویی هستند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار