در راستای تدوین نقش استان گلستان در دفاع مقدس؛

جمع آوری اسناد و مدارک دانشجویان دوران دفاع مقدس

در جلسه کارگروه تدوین نقش استان گلستان در دفاع مقدس مقرر شد اسناد و مدارک اساتید و دانشجویانی که در دوران دفاع مقدس حضور داشته‌اند، جمع آوری شود و از رزمندگان و ایثارگران دانشگاه مصاحبه بعمل خواهد آمد.
کد خبر: ۴۰۷۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴ - 26July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، بمنظور تدوین نقش استان گلستان در هشت سال دفاع مقدس، جلسه ای با حضور سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان و «علی نجفی نژاد» رئیس دانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورزی استان در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد.

جمع آوری اسناد و مدارک دانشجویان دوران دفاع مقدس

در ابتدای این جلسه سرهنگ کاظمی، مطالبی را در خصوص نقش استان گلستان در دفاع مقدس بخصوص اساتید و دانشجویان مطرح کرد و اظهار داشت: تاریخ شفاهی رزمندگان باید جمع آوری و به کتاب، فیلم و آثار هنری و ادبی تبدیل شود تا جوانان و دانشجویان از آن بهره مند شوند.

در ادامه رئیس دانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورزی استان ضمن حمایت از تدوین نقش استان گلستان در دفاع مقدس گفت: هرگونه همکاری در این خصوص را خواهند داشت و مقرر شد کارگروهی در دانشگاه تشکیل و نسبت به جمع آوری اسناد و مدارک اساتید و دانشجویانی که در دوران دفاع مقدس حضور داشته اند اقدام و از رزمندگان و ایثارگران دانشگاه مصاحبه بعمل آید.

جمع آوری اسناد و مدارک دانشجویان دوران دفاع مقدس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها