فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب:

رسانه‌ها هویت ایرانی و اسلامی را ترویج کنند

سرهنگ عباس‌فام گفت: هنر و رسالت اصلی رسانه‌ها در شرایط تحریم‌های ظالمانه این است که در خدمت انقلاب اسلامی و مردم باشند و هویت ایرانی و اسلامی را ترویج کنند.
کد خبر: ۴۰۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴ - 28July 2020

رسانه‌ها هویت ایرانی و اسلامی را ترویج کنند

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه،‌ سرهنگ وهاب عباس‌فام، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب، امروز در جمع خبرنگاران و فعالان فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اظهار داشت: رسانه‌ها با رویکرد منصفانه و پرهیز از تخریب، به‌دنبال امیدآفرینی، نگاه خوش‌بینانه به آینده و تقویت وحدت در جامعه در شرایط کنونی تحریم باشند.

وی با بیان اینکه نباید قربانی جنگ رسانه‌ای استکبار جهانی شد، افزود: فعالان عرصه اطلاع‌رسانی با پرهیز از تخریب و خودداری از ایجاد نگاه‌های منفی باید مانع از تکمیل پازل دشمنان نظام در القای ناامیدی در کشور شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب با بیان اینکه خبرنگاران باید مراقب باشند تا به سربازان رسانه‌ای دشمن تبدیل و مغلوب عملیات روانی استکبار نشوند، تصریح کرد: هنر و رسالت اصلی رسانه‌ها در شرایط تحریم‌های ظالمانه این است که در خدمت انقلاب اسلامی و مردم باشند و هویت ایرانی و اسلامی را ترویج کنند.

وی با بیان اینکه تخریب کورکورانه وجه مطالبه‌گری منطقی را مخدوش می‌کند، عنوان کرد: فعالان فضای مجازی در تکاب علاوه بر انتشار روزانه اخبار و رویدادها در زمینه بازشناسی و ترویج ارزش‌های دوران دفاع مقدس، معرفی پتانسیل‌ها و فرهنگ و تمدن غنی منطقه و رشادت‌های رزمندگان این شهرستان در دوران جنگ تحمیلی نیز تلاش کنند.

سرهنگ عباس‌فام با برشمردن پتانسیل‌های تکاب در بخش‌های مختلف و مشکلات زیرساختی این شهرستان ادامه داد: مشکلات تکاب باید در فضایی منصفانه، مطالبه‌گرانه و دلسوزانه مطرح و پیگیری و برای استفاده از ظرفیت‌های این شهرستان در عرصه اقتصاد مقاومتی به خوبی تبلیغ و اطلاع‌رسانی شود.

وی با بیان اینکه مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان نظام علیه ملت ایران از وظایف و رسالت‌ اصلی خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به‌شمار می‌رود، تاکید کرد: در شرایط فعلی کشور اهمیت استفاده صحیح از فضای مجازی به اندازه حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی مهم است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها