رییس سازمان بسیج شهرداری تهران خبر داد؛

اجرای طرح نذر ۱۱۰ قربانی به مناسبت عید سعید قربان

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران از اجرای طرح نذر ۱۱۰ قربانی به مناسبت عید قربان خبر داد و گفت: به نیت رفع بلا از کشور و سلامتی مدافعان سلامت و شکست ویروس کرونا، این طرح همزمان با دهه ولایت و با همکاری بسیجیان شهرداری تهران انجام می‌شود.
کد خبر: ۴۰۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹ - 29July 2020

اجرای طرح نذر ۱۱۰ قربانی به مناسبت عید سعید قربانبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «مجتبی سالک‌رازی» رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران از اجرای طرح نذر ۱۱۰ قربانی به مناسبت عید قربان خبر داد و اظهار داشت: به نیت رفع بلا از کشور و سلامتی مدافعان سلامت و شکست ویروس کرونا، این طرح همزمان با دهه ولایت و با همکاری بسیجیان شهرداری تهران انجام می شود.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: این طرح در راستای تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه طرح کمک مومنانه، مواسات و همدلی و با هدف خدمت رسانی به خانواده‌های نیازمند و هموطنان آسیب دیده برگزار می شود.

سالک تصریح کرد: جامعه هدف ما در این طرح، کارگران شهرداری تهران، رانندگان تاکسی و اتوبوس نیازمند است که توسط حوزه های بسیج شناسایی شده اند.

وی خاطرنشان کرد: این کار با رعایت پروتکل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و با حضور نماینده وزارت بهداشت و درمان انجام و میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

بنابراین گزارش، علاقمندان به مشارکت در این طرح خداپسندانه، می توانند کمک های نقدی خود را تا ۸ مردادماه به شماره شبا IR۰۸۰۶۳۰۱۸۱۳۷۵۸۰۶۰۶۰۶۲۰۹۰۵ و یا شماره حساب ۰۱۸۱۳۷۵۸۰۶۰۶۰۶۲۰۹۰۵ بانک انصار به نام موکب ۷۰۷ واریز نمایند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها