دفتر نشر آثار رهبر انقلاب مجموعه محصولات افول غرب را ویژه نوجوانان منتشر کرد

رسانه «نو+جوان» وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، مجموعه محصولاتی درباره واقعیت‌های پنهان از افول تمدن غرب را با عنوان «غرقاب» منتشر کرد.
کد خبر: ۴۰۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷ - 29July 2020

دفتر نشر آثار رهبر انقلاب مجموعه محصولات افول غرب را ویژه نوجوانان منتشر کردبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، رسانه نو+جوان وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) مجموعه محصولاتی پیرامون واقعیت‌های پنهان از افول تمدن غرب را با عنوان «غرقاب» منتشر کرد.

در این پرونده، مجموعه محصولاتی در قالب‌های تصویرسازی، پوستر، پادکست، نماهنگ و ... بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی گردآوری شده است که به بررسی موضوع افول تمدن غرب و حفره‌های معنوی و اخلاقی در فرهنگ غربی برای مخاطبان نوجوان و جوان می‌پردازد.

این پرونده با قابلیت انتشار در فضای مجازی و اکران نمایشگاهی در تارنمای این رسانه به نشانی nojavan.khamenei.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

گفتنی است رسانه «نو+جوان» باهدف تقویت و گسترش بهره‌مندی‌های مؤثر فکری، تربیتی و عملیاتی نوجوانان از اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، به تولید و انتشار انواع محصولات رسانه‌ای در فضای مجازی می‎پردازد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها