پویش نذر قربانی به یاد سردار شهیدحاج «قاسم سلیمانی» در کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از اجرای پویش بزرگ هر مسجد، پایگاه و حوزه مقامت، یک قربانی به یاد سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» در کرمان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵ - 29July 2020

به گزارش دفاع‌پرس ازکرمان، سردار «حسین معروفی»، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تبریک عید سعید قربان و آغاز دهه ولایت و امامت اظهار داشت: سردار دل‌ها، شهید حاج «قاسم سلیمانی» حق بزرگی بر گردن ملت بزرگ ایران به طور خاص و طبیعتا مردم کرمان و به طور عام برای همه بشریت دارد.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از چهل سال در سنگرهای مختلفی، چون دوران پرافتخار دفاع مقدس، پاکسازی اشرار و امنیت منطقه جنوب شرق کشور ایران و جبهه مقاومت مجاهدت ها و جان فشانی ها کرد.

سردار معروفی با بیان اینکه امسال اولین عید قربان است که آن شهید بزرگوار در جمع ما حضور ندارند، به پویش بزرگ هر مسجد، پایگاه و حوزه مقامت یک قربانی به نام و یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در روز عید سعید قربان اشاره و بیان کرد: در این طرح، گوشت های قربانی بین خانواده‌هایی که به واسطه ویروس منحوس کرونا دچار آسیب شدند، توزیع می شود.

وی اجرای این طرح را دقیقا همان خواسته سردار شهید سلیمانی در حوزه مردم محوری عنوان کرد و افزود: افرادی که می‌خواهند در پویش بزرگ هر مسجد، پایگاه و حوزه مقاومت یک قربانی به نام شهید سلیمانی، شرکت کنند، می‌توانند به مساجد و پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج سپاه در سراسر استان مراجعه کنند.

سردار معروفی با اعلام آمادگی نواحی، حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج برای تحویل نذورات قربانی مردم بیان داشت: این قربانی ها پس از ذبح با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت بهداشتی بسته بندی و بین اقشار آسیب دیده از کرونا در کرمان توزیع می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار