مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

رزمایش «کمک مومنانه» باعث تقویت روحیه همدلی و همبستگی در جامعه شد

حجت الاسلام غلامحسن تسخیری از برگزاری مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» خبر داد و گفت: این رزمایش باعث تقویت روحیه همدلی و همبستگی در جامعه شد.
کد خبر: ۴۰۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۳ - 30July 2020
رزمایش «کمک مومنانه» باعث تقویت روحیه همدلی و همبستگی در جامعه شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «غلامحسن تسخیری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک اعیاد پیش‌رو از برگزاری مرحله دوم رزمایش «کمک‌های مومنانه» خبر داد و آن را تدبیر ارزشمند مقام معظم رهبری در شرایط کرونایی عنوان کرد و اظهار داشت: با وجود پیچیدگی و ناشناخته بودن ویروس کرونا در روزهای اولیه و مشکلات و دغدغه و استرس‌هایی که وجود داشت مردم صحنه را خالی نکردند.
 
حجت الاسلام تسخیری ادامه داد: خیّرین و آحاد مردم، بسیجیان، هیئات و همه نقش آفرینان در این صحنه‌ها به نوعی سهام‌دار در کمک‌های مومنانه شدند و با حضور در بیمارستان‌ها، آرامستان‌ها و کمک به مردم آسیب دیده از ویروس کرونا رفتند و با وجود همه تهدیدها صحنه‌های همدلی، همراهی، یکدلی، مهر، لطف و صفا را در جامعه به نمایش گذاشتند.
 
این مسئول نهضت «کمک مومنانه» را یکی از عرصه‌های مهم در مرحله اول مقابله با کرونا دانست و افزود: دستگاه‌ها، مردم، بسیج و هیئات در مقابله با این ویروس که هم خسارت جانی و هم مادی داشت در کنار مردم قرار گرفتند و شاهد جبران خیلی از کمبودها و خسارت‌ها بودیم.
 
وی ادامه داد: کمک‌های مومنانه علاوه بر کمک مالی به خانواده‌های آسیب دیده، روحیه همدلی و همبستگی را در بین مردم ایجاد کرد و اقدام مومنانه مردم مومن در حوزه انفاق و کمک‌های دیگر رقم خورد.
 
حجت الاسلام تسخیری ادامه داد: حضور جوانان برای رفع آلودگی‌ها از خیابان‌ها و اماکن پرتردد تأثیر روحی و روانی بسیار زیبایی را برای مردم ایجاد کرد و مورد توجه و اثرگذار بود.
 
این مسئول روحیه ایمان، انفاق‌گری و ایثارگری را نیاز جامعه دانست و  افزود: در شرایط سخت و پیچیده‌ای که در کرونا مواجه شدیم نیازمند کمک مومنانه هستیم.
 
وی با بیان اینکه شرایط کرونایی باعث شد تا دستگاه‌هایی وارد کشور شود که به جهش تولید کمک کند، گفت: با توجه به تجربه‌ای که در مرحله اول کسب کردیم، امیدواریم با انسجام نیروهای مومن و انقلابی و خیرین و تشکیل قرارگاه‌های منسجم توزیع عادلانه بین نیازمندان صورت گیرد.
 
حجت الاسلام تسخیری مساجد، مصلاها، تکایا و حسینیه‌ها را بهترین مکان برای رزمایش کمک مومنانه اعلام کرد و ادامه داد: کمک‌های مومنانه اثرات مثبت در جامعه  دارد و ملت ما را قوی‌تر خواهد کرد.
 
این مسئول با بیان اینکه در این رزمایش شاهد حضور مسئولان در کنار نیازمندان بودیم، خاطرنشان کرد: همچنین هجمه‌های تبلیغاتی و توطئه‌های دشمن که در پی ضعیف جلوه دادن مردم هستند با این اقدام درست خنثی شد.
 
حجت الاسلام تسخیری در پایان با اشاره به اینکه دشمن 40 سال در حال مبارزه با جمهوری اسلامی است، گفت: ما در سال جهش تولید با همت تولیدکنندگان، مردم و سرمایه‌گذاران در این پیچ حساس تاریخی دشمن را مأیوس و ناامید خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار