تهیه کننده دفاع مقدس خبر داد؛

تهیه و تولید مستند «روایت دلدادگی» در مازندران

«فرزانه اسداللهی» از تهیه و تولید مستند «روایت دلدادگی» خبر داد و گفت این مستند به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در 26 قسمت 20 دقیقه‌ای تولید و برای پخش از شبکه استانی مازندران آماده شده است.
کد خبر: ۴۰۸۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷ - 30July 2020

«فرزانه اسداللهی» تهیه کننده و کارگردان دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری از تهیه و تولید مستند «روایت دلدادگی» خبر داد و اظهار داشت: این مستند به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در 26 قسمت 20 دقیقه‌ای تولید و برای پخش از شبکه استانی آماده شده است.

وی افزود: مستند «روایت دلدادگی» روایتی از دلاورمردان و صف‌شکنان لشکر ویژه ۲۵ کربلا است که در زمان دفاع مقدس و پاسداری از میهن صاحب حرفه‌های خاص بودند.

تهیه و تولید مستند «روایت دلدادگی» در مازندران

تهیه کننده و کارگردان دفاع مقدس ضمن برشمردن اهداف تولید این مستند خاطرنشان کرد: تبیین جایگاه حماسه آفرینی و دفاع در فرهنگ اسلامی، معرفی برترین نمونه‌های حماسه آفرینی در رویدادهای انقلاب اسلامی، معرفی حماسه آفرینی‌های بزرگ در هشت سال دفاع مقدس، تشریح و ویژگی‌های روحی حماسه‌سازان الگو و نمونه در هشت سال دفاع مقدس، اطلاع رسانی و تکریم فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی والاترین نمونه‌های حماسه آفرینی و دفاع در برابر تجاوزات بیگانه به تمامی ملت‌ها به خصوص ملل اسلامی و ملت ایران از جمله اهداف تولید این مستند است.

تهیه و تولید مستند «روایت دلدادگی» در مازندران

وی گفت: اهالی هنر وظیفه بازگو کردن خاطرات رزمندگان و بسبجیان و سرداران دفاع مقدس را دارند و باید تلاش کنند تا دفاع مقدس و جنگ ناجوانمردانه علیه کشور ما و ابعاد و گستردگی آن و ایستادگی، تلاش و رشادت‌های رزمندگان و شهدای ما در تاریخچه ذهن‌مان به فراموشی سپرده نشود.

تهیه و تولید مستند «روایت دلدادگی» در مازندران

اسداللهی ضمن معرفی عوامل برنامه گفت: «علیرضا فلاح» و «یاسر طالبی» مشاوران، «عباس یزدان‌پناه» تصویربردار و تدوینگر، «اسماعیل رجبی» گرافیک، «فرزانه اسداللهی»، «مفید اسماعیلی»، حجت الاسلام «سیدولی هاشمی»، «حدیثه صالحی» و «سمیه اسلامی» محققین و پژوهشگران این مستند هستند.

تهیه و تولید مستند «روایت دلدادگی» در مازندران

این کارگردان دفاع مقدس از همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در ضبط و تولید این برنامه خبر داد و گفت: بخشی از مستند در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و بخشی دیگر در محل کار، منزل یا خیابانی که راوی از آن خاطره دارد ضبط می‌شود.

وی افزود: مخاطب در هر برنامه با سوژه‌ای خاص از دفاع مقدس روبرو می‌شود که به ذکر خاطرات و روایت‌های آن دوران پر حماسه می‌پردازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار