مدیرکل کمیته امداد استان یزد خبر داد:

راه‌اندازی ۱۳ قربانگاه‌ نیکوکاری در سطح استان یزد

«محمد شجاعان» در آستانه عید سعید قربان گفت: ۱۳ کشتارگاه دام در سطح استان یزد هم‌زمان با عید قربان به قربانگاه‌های نیکوکاری ذبح نذر قربانی برای کمک به نیازمندان تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۴۰۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸ - 30July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «محمد شجاعان» با تأکید بر اهتمام این نهاد برای ذبح گوسفند و توزیع گوشت گرم در بین خانوار نیازمند در روز عید سعید قربان، اظهار داشت: ۱۳ کشتارگاه دام در سطح استان یزد هم‌زمان با عید قربان به قربانگاه‌های نیکوکاری ذبح نذر قربانی برای کمک به نیازمندان تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به شرایط خاص جامعه و ضرورت رسیدگی بیشتر به وضعیت معیشتی نیازمندان و مددجویان تحت حمایت، بیان کرد: نمایندگان کمیته امداد در روز عید قربان در تمامی کشتارگاه‌های دام سطح استان برای راهنمایی نیکوکاران و تحقق نیات آنان در این روز حضور دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد افزود: دام زنده در روز عید قربان به تعداد لازم در قربانگاه‌های سطح استان موجود است و کسانی که تمایل دارند در این کار خیر شرکت کنند می‌توانند دام موردنظر خود را در این مکان‌ها تهیه و ذبح کنند، نیکوکارانی هم که گوسفند و دام موردنظر رادارند نیز می‌توانند به این کشتارگاه‌های مراجعه و نسبت به ذبح دام و بسته‌بندی گوشت گرم در همین مکان برای توزیع در بین فقرا و نیازمندان اقدام کنند.

وی بابیان اینکه این نهاد مصمم است امسال پنج هزار رأس گوسفند با مشارکت خیران در روز عید قربان ذبح و در بین خانوار بی‌بضاعت توزیع کند، تصریح کرد: دو قربانگاه شهر یزد در محل بلوار امیرکبیر، جنب پمپ‌بنزین سیلو و همچنین انتهای بلوار نواب صفوی (کشتارگاه دام سابق) آماده ذبح گوسفند و نذر قربانی مردم نیکوکار هستند و کشتارگاه‌های اصلی دام در هر شهرستان نیز در این روز فعال هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار