فرمانده سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

توزیع ۲۸۲ هزار بسته معیشتی «کمک مومنانه» در مازندران

سرهنگ «سیاوش مسلمی» از توزیع ۲۸۲ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» در مازندران خبر داد و گفت: هزار و ۴۶۰ بسته امروز در شهرستان جویبار توزیع شد.
کد خبر: ۴۰۸۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ - 30July 2020

توزیع 282 هزار بسته معیشتی «کمک مومنانه» در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم اهدای بسته‌های معیشتی مرحله اول «کمک‌های مومنانه» در مصلای جویبار با تبریک اعیاد پیش‌رو اظهار داشت: مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» در سه برهه زمانی عید قربان تا غدیر (دهه امامت)، دهه اول محرم و دهه آخر صفر در سطح استان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در هر مرحله تعداد  94 هزار بسته معیشتی برای نیازمندان، فقرا و آسیب‌دیدگان از ویروس منحوس کرونا در نظر گرفته شد، گفت: در مجوع 282 هزار بسته در مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» در سطح استان توزیع خواهد شد.

این مسئول از مشارکت ائمه جمعه و جماعت، هیئات مذهبی، موسسات خیریه و نهادهای حمایتی در تهیه این بسته‌ها خبر داد و افزود: در این مرحله لوازم‌التحریر، کیف و کفش، بسته حمایتی و کمک نقدی برای آسیب‌دیدگان کرونا نیز در نظر گرفته شد.

مسلمی همچنین از توزیع هزار و 460 بسته‌ معیشتی «کمک مومنانه» به صورت متمرکز در شهرستان جویبار خبر داد و گفت: این بسته‌ها شامل مواد پروتئینی هستند که امروز و در آستانه عید قربان با همت مسئولین و دست‌اندرکاران در بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها