استقرار موشک غیر فعال در پارک‌موزه دفاع مقدس آذربایجان‌ غربی  

معاون روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌‌غربی گفت: اخیرا در کنار اشیای نظامی پارک‌موزه دفاع مقدس استان یک موشک غیر فعال نیز به نمایش گذاشته شده است.
کد خبر: ۴۰۸۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶ - 30July 2020

به نمایش گذاشتن یک موشک غیرفعال در پارک‌موزه دفاع مقدس آذربایجان‌غربی 

رضا قاسمی، معاون روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌‌غربی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه اظهار داشت: اخیرا در کنار اشیای نظامی پارک‌موزه دفاع مقدس استان یک موشک غیر فعال نیز به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: برخی رسانه‌ها با نمایش فیلمی در فضای مجازی مدعی حمل موشک در ارومیه شدند در حالی که این موشک غیر فعال بوده و هیچ خطری ندارد و تنها برای نمایش در موزه به این مکان انتقال یافته است.

معاون روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی گفت: پارک‌موزه دفاع مقدس ارومیه همان‌طور که از اسم آن پیدا است مکانی برای نمایش اشیا و موضوعات مربوط به جنگ و دفاع مقدس بوده و وجود اشیایی مانند یک موشک امری طبیعی است.

وی عنوان کرد: از اصحاب رسانه خواهشمند است در اینگونه موارد ابتدا صحت و سقم مطلب را مورد بررسی قرار داده و سپس اقدام به انتشار مطلب کنند تا شایعاتی از این قبیل در کشور رخ ندهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها