شهید «محمود ماهانی»:

مجاهدین خلق ناحق‌ترین و باطل‌ترین گروهکها هستند

شهید «محمود ماهانی» در وصیت نامه خود آورده است: مجاهدین خلق ناحق ترین و باطل ترین گروهکها هستند و معتقدم بدترین دشمن در حال حاضر برای جمهوری اسلامی که حاصل خون بیش از ۷۰ هزار شهید است همین مجاهدین هستند.
کد خبر: ۴۰۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲ - 31July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، شهید «محمود ماهانی» يازدهم بهمن 1342، در شهرستان كرمان چشم به جهان گشود. وی تا پايان مقطع راهنمايی درس خواند، به‌ عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت.

سرانجام در هشتم مرداد 1362، در مهران شهيد شد. پيكر وی مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و پس از تفحص سال 1367، در گلزار شهدای زادگاهش به‌‌ خاك سپرده شد.

وصیتنامه شهید «محمود ماهانی» را در ادامه مرور می کنیم:

بهترین نوع مرگ شهادت است

وقتی مرگ حق است و (کُلُّ نَفْسِ ذائِقَهُّ الْمَوْت) و تمام نفوس خواهند مرد و بهترین نوع مردن شهادت در راه خدا می باشد. شهادت را انسان انتخاب می کند و مردنی بر اساس انتخاب می باشد نه مردنی که بر انسان تحمیل شود و این بنده سالهاست که خود چگونه مردن را انتخاب کردم که امیدوارم خداوند نصیبم کند. چنین است که کسانی از مرگ می ترسند که از اعمال گذشته خود وحشت دارند ولی کسی که اعمال نیکو انجام داده است آرزو دارد هر چه زودتر اعمال درست خود را ببیند و دنیا به منزله محل زراعت می باشد و مرگ پلی بین این دنیا و آن دنیا می باشد و در آن دنیا هر چه زراعت کرده باشد درو می کند.

مجاهدین خلق بدترین دشمن جمهوری اسلامی هستند

با توجه باینکه خیلی ها با مرامهای مختلف ادعاهای حق بودن را دارند و لکن چون حق یک چیز بیشتر نیست و به نظر من اختلاف سر معیار ها می باشد و برای من که معیارم قرآن و پیغمبر و ائمه و ولایت فقیه و در حال حاضر امام خمینی می باشد و جز این حق نمی باشد و شدیداً معتقدم که مجاهدین خلق با توجه به معیارهای باطلی که دارند ناحق ترین و باطل ترین گروهکها هستند، اگر هدایت شدنی هستند خداوند آنها را هدایت کند و گرنه نابود کند و معتقدم بدترین دشمن در حال حاضر برای جمهوری اسلامی که حاصل خون بیش از ۷۰ هزار شهید می باشد همین مجاهدین هستند.

خداوند پدر و مادر شهدا را امتحان می کند

پدر و مادر دلسوز و مهربانم، می دانم و می دانید و همگی می دانند که بهشت در زیر پای مادران و پدران است بخصوص اگر پدر و مادری فرزند، یا فرزندانی را در راه خدا فدا کرده باشند. پدر و مادر غزیز خداوند بدینوسیله می خواهد شما را امتحان کند، همانطوری که حضرت ابراهیم خلیل الله را امتحان کرد آنهم بوسیله فرزندشان حضرت اسماعیل (ع) که حضرت ابراهیم را مجبور کردند که پسرشان را قربانی کنند که ایشان در این امتحان الهی قبول شدند و من مطمئنم که شما هم در این امتحان الهی قبول خواهید شد و در دنیای قیامت هم بنده را و هم خودتان را روسفید خواهید کرد، من مطمئنم که شما در آن دنیا روسفید خواهید بود زیرا شهیدی را در راه خدا داده اید از شما التماس دعا دارم.

به جبهه همان دیار عاشقان بروید

برادران عزیز از شما طلب عفو و بخشش دارم شما خیلی به من محبت کردید، خیلی مواظب بودید، از شما می خواهم که همت کنید و یک دیداری از دیار عاشقان کنید و ببینید که عاشقان مهدی (عج) و فدائیان اسلام در این جبهه ها چه می کنند، شما می توانید به عنوان راننده ماشین به جبهه اعزام شوید بدون اینکه آموزش نظامی ببینید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار