تاثیر کرونا بر شنوایی و بویایی تا بیماری‌های حوزه روان در ایام کرونا این هفته در «طبیب»

برنامه تلویزیونی «طبیب» این هفته نیز مهمان پزشکان و متخصصانی است که هر یک علائم، هشدارها و راه‌های پیشگیری و درمان یک بیماری خاص را بررسی می‌کنند.
کد خبر: ۴۰۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶ - 01August 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، برنامه طبیب امروز (شنبه) میزبان متخصص گوارش و کبد خواهد بود و موضوع پیشگیری از ریفلاکس را بررسی خواهد کرد و همچنین پزشک متخصص و جراح کلیه با موضوع کرونا و تاثیر آن بر کلیه ها مهمان طبیب خواهد بود.

«طبیب» که هر روز پذیرای یک پزشک با تخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می‌کند فردا (یکشنبه‌) نیز با حضور متخصص بیماری‌های عفونی موضوع آخرین تحولات مربوط به کرونا را پیگیری خواهد کرد و همچنین کارشناس طب ایرانی با حضور در برنامه به سوالات مخاطبین پاسخ خواهد داد.

این برنامه همچنین در روز دوشنبه ۱۳ مرداد دکتری با تخصص گوش و حلق و بینی، موضوع کرونا و اثرات آن بر شنوایی و بویایی و پزشک متخصص و جراح ارتوپدی، موضوع پیشگیری از دیسک کمر و جراحی دیسک کمر را میزبانی خواهد کرد.

«طبیب» روز سه شنبه ۱۴ مرداد نیز پذیرای یک پزشک روانشناس با موضوع پیشگیری از بیماری‌های حوزه روان در ایام کرونا و نیز کارشناس طب ایرانی با موضوع پیشگیری از بیماری‌های عفونی با استفاده از طب ایرانی خواهد بود.

همچنین چهارشنبه ۱۵ مرداد پزشک فوق تخصص و جراح کبد و گوارش با موضوع جلوگیری از ابتلا به کبد چرب و پیوند کبد میهمان این برنامه خواهد بود.

آیتم ورزش در خانه، بخش معرفی دمنوش‌ها و غذاهای ارزان و پر خاصیت، گزارش از سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با مسایل روز پزشکی و نگاهی آماری به وضعیت کرونا در کشور از دیگر بخش های هر قسمت «طبیب» است.

این برنامه گفت‌وگومحور با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی است که به تهیه کنندگی «علی زاهدی» تولید شده و اجرای آن برعهده «پیمان طالبی» است.

«طبیب» به تهیه‌کنندگی علی زاهدی هر روز از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۱ صبح به مدت ۶۰ دقیقه بصورت زنده از آنتن شبکه سه مهمان پخش می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها