مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه مطرح کرد؛

نقش رادیو در تولید آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سردار ناصر باباخانی گفت: رادیو رسانه‌ای پر مخاطب است که می‌توان از آن برای تولید آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استفاده کرد.
کد خبر: ۴۰۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰ - 01August 2020

رادیو رمی تواند برای تولید آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس موثر باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، جلسه هماهنگی برنامه‌های راديویی چهلمین سالگرد دفاع مقدس با  حضور سردار «ناصر باباخانی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه و «احمد پورمغبلان» معاون راديو صداوسيمای مرکز کرمانشاه امروز در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان برگزار شد.

در این جلسه باباخانی با اشاره به نقش و اهمیت رادیو در انتقال پیام به مخاطبین گفت: رادیو رسانه‌ای پر مخاطب است که می‌توان از آن برای تولید آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استفاده کرد.

وی افزود: تنوع در پخش برنامه‌ها و نیازسنجی مخاطبین به ویژه توجه به سلیقه نسل جوان در پخش برنامه‌هایی با محتوی دفاع مقدس می‌تواند باعث جذب حداکثری مخاطبان این رسانه شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان كرمانشاه تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و عدم برگزاری مراسم و تجمع‌ها، رادیو کرمانشاه می‌‏تواند در بحث چهلمین سالگرد دفاع مقدس نسبت به سایر رسانه‌ها در خط مقدم باشد و با تولید آثار پر محتوی و قوی نقش خود را در بیان و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به خوبی ایفا کند.

در ادامه این جلسه  «احمد پور‌مغبلان» معاون راديو صداوسيمای مرکز کرمانشاه نیز به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده رادیو در حوزه دفاع مقدس پرداخت و ضمن اعلام آمادگی کامل برای پوشش برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس خواستار تعامل و همکاری همه جانبه در این زمینه شد.

تشکیل هیئت اندیشه ورز با هدف تعامل و هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی فعال در عرصه دفاع مقدس، تشکیل استدیوی ویژه دفاع مقدس با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌، مسابقه رادیویی با محوریت دفاع مقدس و تبادل آثار آرشیوی تولید شده در حوزه دفاع مقدس به منظور نشر در فضای مجازی از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار