رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:

آیین بزرگداشت شهید باهنر در کرمان/ رسانه بازوی توانمند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

«حسین انجم شعاع» گفت: در راستای چهلمین سالگرد دفاع مقدس، آیین بزرگداشت شهید «محمدجواد باهنر» با شکوه خاصی در کرمان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۰۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱ - 01August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «حسین انجم شعاع» در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ۱۲ مرداد، سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در جهت بهتر انجام شدن برنامه‌های ملی و مذهبی از جمله انسجام در راهپیمایی‌های سراسری، به حضرت امام(ره) پیشنهاد تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی داده شد تا در برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی نقش اجرایی داشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت‌های همه دستگاه‌ها در برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم‌های ملی و مذهبی لازم است، گفت: شورای هماهنگی به‌عنوان یک نهاد انقلابی، و فراجناحی است و چه اصلاح طلب و چه اصولگرا در انجام برنامه‌های ملی و مذهبی استان با همه گروه‌ها تعامل دارند.

وی با بیان اینکه تقویت جایگاه ولایت فقیه در جامعه از مهم‌ترین وظایف اصلی شورا است، بیان داشت: حرکت در مسیر ولایت یکی از اصول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است و اعضای شورا به‌عنوان سربازان ولایت رو به جلو حرکت می‌کند.

انجم شعاع با بیان اینکه این نهاد در دفع فتنه‌ها علیه نظام و خنثی کردن توطئه‌ها با حضور به موقع مردم موفق بوده است گفت: مسئولین باید همت کنند تا مشکلات مردم را به عنوان پشتیبانان اصلی نظام برطرف کنند؛ زیرا قدرت نظام از پشتیبانی مردم است و اگر این پشتیبانی نباشد نظام آسیب می‌بیند و مسئولان باید در راضی نگه داشتن مردم تلاش کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به برنامه ریزی در جهت برگزاری بزرگداشت شهید «محمدجواد باهنر» در راستای چهلمین سالگرد دفاع مقدس در کرمان گفت: روز قدس امسال نخستین جشنواره لب زنی و نقاشی را برگزار کردیم که بیش از ۲۰۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که حتی شاهد آثاری از سراسرکشور بودیم که از نظر تعداد آثار بی‌نظیر بود که در اختتامیه این جشنواره جوایزی به آثار برگزیده اهدا شد.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سعی برآن داشته در انجام مراسم‌های ملی و مذهبی فعالیت‌های فرهنگی هم انجام دهد که برای مثال در برگزاری گرامیداشت حادثه 24 مهر، علاوه بر مراسم بزرگداشت، سه روز کار فرهنگی در قالب نمایش و روایت گری برای دانش آموزان در جهت حادثه مسجد جامعه و جنایات رژیم پهلوی برنامه تعریف کند.

انجم شعاع با اشاره به اینکه در برگزاری هر مراسم ملی ومذهبی سرود نیز با همان موضوع تولید و اجرا شده است، گفت: برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی در سطح شهر و فضای مجازی، تولید موشن گرافیک و فیلم‌های کوتاه، مسابقه تلویزیونی می‌توان از جمله فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نام برد.

وی با بیان اینکه در دهه امامت چراغانی کردن میادین و نورافشانی در ۳۰ نقطه از شهر کرمان پیش بینی شده است، گفت: رسانه ها بازوی توانمند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است و اگر در کنار فعالیت‌های ما رسانه‌ها نباشد، اقدامات ما در جامعه انعکاس پیدا نمی‌کند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار