شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت ۱۲ مرداد، سالروز تاسیس این شورا بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۰۸۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴ - 01August 2020

بیانیه ی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت ۱۲ مرداد

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان  امروز به مناسبت ۱۲ مرداد سالروز تاسیس این شورا بیانیه‌ای صادر کرد.

در بیانیۀ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان آمده است:

نهاد مقدس «شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» به پیشنهاد جمعی از چهره‌‏های فرهیختۀ فرهنگی و موافقت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمت‌الله علیه) با هدف تعظیم شعائر اسلامی، تبیین اندیشه‌های انقلابی، سازماندهی حرکت‌های مردمی در مواجهه با چالش‌ها و رخدادهای پیش‌رو و همچنین بزرگداشت ایام‌الله و مناسبت‌های انقلاب اسلامی و برگزاری مراسم رسمی و عمومی و اجتناب از موازی‌کاری نهادهای فرهنگی در ۱۲ مردادماه سال ۱۳۵۹ تأسیس شده است.

این نهاد انقلابی در طول عمر پربرکت چهل ساله خود در سایه رهبری پیامبرگونه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و هدایت هوشمندانۀ ‌آیت‌الله جنتی (دامت برکاته) توانسته است با عملکرد فراجناحی و فراحزبی خود، زمینۀ‌ مشارکت هر چه بیشتر مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی فراهم آورد و با ایجاد هماهنگی مناسب بین سازمان‌ها و نهادها گام‌های بزرگی را در مسیر پاسداشت ایام‌الله انقلاب اسلامی و برگزاری باشکوه مناسبت‌های ملی و مذهبی بردارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول چهار دهه خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت مسلمان ایران همواره پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را در اولویت ماموریت‌های خود قرار داده و ضمن زنده نگه‌داشتن ارزش‌های اسلامی و انقلابی در صف اول مبارزه با جنگ نرم استکبار جهانی در راس آن شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار و نظام صهیونیسم بین‌الملل قرار گرفته است.

این نهاد مقدس در مقاطع حساس به‌ عنوان تریبون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اعلام مواضع صریح و شفاف نظام و ملت مسلمان ایران نسبت به محکومیت سیاست‌های شیطانی استکبار جهانی و حمایت از مردم مظلوم و ستم‌دیده جهان نقش برجسته‌ و تعیین‌کننده خود را به‌درستی ایفا نموده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول عمر چهل ساله خود با هوشیاری ، بصیرت ، جریان‌شناسی و واکاوی دقیق و کارشناسانۀ رویدادها و رخدادهای سیاسی و اجتماعی توانسته در لحظه با پشتوانه اعتماد عمومی مردم از آزمون تهدیدها و فتنه‌های مختلف سربلند و پیروز بیرون آمده و با آگاهی‌بخشی و اقناع افکار عمومی زمینه‌های خلق حماسه‌های بی‌شماری را فراهم آورد. این نهاد انقلابی امروز با نقشۀ راه قراردادن منویات مقام معظم رهبری به‌ویژه بیانیۀ گام دوم انقلاب، همت بلند خود را در مسیر عزت، سرافرازی و بالندگی انقلاب اسلامی ایران معطوف داشته و با بسیج تمام توان، ظرفیت‌ها و امکانات بالقوه و بالفعل جامعه در مسیر پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی می‌کوشد تا ضمن حفظ وحدت و ایجاد امید در جامعه به بهترین شکل ممکن از عهده رسالت و وظایف سترگ خود برآید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، دوازدهم مرداد چهلمین‌ سالروز تأسیس این نهاد مولود انقلاب را به دوستداران راستین نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌ویژه مردم غیور، انقلابی و همیشه در صحنۀ استان گیلان تبریک و تهنیت عرض می‌نماید و ضمن تقدیر و تشکر از همت والا، حضور آگاهانه و خلق حماسه‌های ماندگار در صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، از خداوند منان سربلندی و عزت و آسایش تمامی مردم شریف ایران عزیز را مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها