عطرعلوی در لنز دوربین‌ها ثبت می‌شود؛

فراخوان نخستین «جشنواره مجازی عکاسی پلاک 110»

فراخوان «جشنواره مجازی عکاسی پلاک ۱۱۰» با موضوع عکاسی «سردر‌های نوشتاری یا تصویری با مضامین امام علی (ع)» به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر به همت فرهنگ سرای گلستان اعلام می‌شود.
کد خبر: ۴۰۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶ - 02August 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، فراخوان «جشنواره مجازی عکاسی پلاک 110» با موضوع عکاسی «سردرهای نوشتاری یا تصویری با مضامین امام علی (ع)» به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر به همت فرهنگ سرای گلستان اعلام می‌شود.

این جشنواره با موضوع عکاسی «سردرهای نوشتاری یا تصویری با مضامین امیر المومنین علی (ع)» با هدف استفاده از الگوهای مذهبی در معماری شهری، شناسایی و معرفی نقش سردرها در معماری ایرانی اسلامی شهرها، معرفی سردرها در زیبایی بصری و معنوی شهرها، ارایه الگوی مناسب برای طراحی سردر با مفاهیم عمیق دینی در ابنیه فعلی شهرها در دوبخش عکاسی حرفه ای و عکاسی با تلفن همراه برگزار می شود.

حضور همه علاقه‌مندان بزرگسال در این جشنواره آزاد است و شرکت کنندگان هم در بخش آزاد هم حرفه ای از 18 مرداد تا 30 مهرماه مهلت دارند حداکثر پنج عکس سیاه و سفید یا رنگی به صورت پانوراما و تکنیک "HDR" از طریق شماره واتساپ 09025800388 و نشانی پست الکترونیک Golestan.farhangsara8@gmail.com به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

اهدای جوایز این جشنواره در بخش اول به برگزیده اول جشنواره دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی به ارزش ده میلیون ریال، نفر دوم دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی به ارزش هفت میلیون ریال، نفرسوم دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی به ارزش پنج میلیون ریال اهدا می شود و همچنین پنج نفر از برگزیدگان در بخش دوم دیپلم افتخار و جایزه نقدی به ارزش سی میلیون ریال دریافت می کنند.

فراخوان «نخستین جشنواره مجازی عکاسی پلاک 110» اعلام می‌شود

محمدمهدی تدین، محمود عبدالحسینی، مریم حسینی، پژمان دادخواه داوران این جشنواره هستند.

شرایط شرکت در این جشنواره؛ عکس های ترکیبی و تغییریافته به نحوی که در جنبه استنادی آنها خلل ایجاد شود نظیر اصلاح رنگ و برش عکس از مرحله داوری حذف می شود، به تمامی هنرمندانی که آثارشان به نمایشگاه و کتاب جشنواره راه یابد گواهی شرکت اهداء خواهد شد، برگزارکننده مجاز است از عکس های پذیرفته شده در اقلام تبلیغاتی و انتشاراتی با ذکر نام عکاس استفاده کند، مالکیت حقیقی و حقوقی عکس ها برعهده فرستنده است و مسئولیت اخلاقی و حقوقی ناشی از این امر برعهده فرستنده است، از درج نام وامضا برروی عکس های ارسالی جدا خودداری شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها