منبع نظامی صهیونیست: دنبال رویارویی نظامی با حزب‌الله نیستیم

یک منبع نظامی صهیونیست گفت: از آنجایی که اولویت تل‌آویو جلوگیری از استقرار نظامی ایران در سوریه است، این رژیم دنبال رویارویی نظامی با جنبش حزب‌الله نیست.
کد خبر: ۴۰۸۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷ - 02August 2020

منبع نظامی صهیونیست: دنبال رویارویی نظامی با حزب‌الله نیستیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شبکه «الجزیره» به نقل از یک منبع نظامی صهیونیست گزارش کرد، این رژیم دنبال رویارویی نظامی با حزب‌الله نیست؛ زیرا اولویتش جلوگیری از استقرار نظامی ایران در سوریه است.

منبع مذکور در ادامه به الجزیره گفت: ما قصد وارد کردن هیچ ضربه پیشگیرانه‌ای به حزب‌الله یا دولت لبنان را نداریم.

وی ضمن اعلام اینکه وضعیت آماده‌باش در مرز فلسطین اشغالی با لبنان تا زمانی که لازم باشد ادامه پیدا خواهد کرد، افزود: به هر حمله حزب‌الله با قدرت پاسخ خواهیم داد و زیرساخت‌های لبنان جزء اهداف ما خواهند بود.

در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه یکی از رزمندگان حزب‌الله به نام «علی محسن کامل» به شهادت رسید و حزب‌الله با اعلام این موضوع، ترسی به جان صهیونیست‌ها انداخت مبنی بر اینکه احتمالا قصد انتقام دارد.

رژیم صهیونیستی هفته گذشته موجی از آتش به سمت خاک مرزی لبنان گشود و مدعی خنثی کردن عملیات حزب‌الله شد. اما حزب‌الله ساعتی بعد در بیانیه‌ای اعلام کرد، «تمام آنچه رسانه‌‌های دشمن در ارتباط با خنثی کردن عملیات نفوذ از خاک لبنان به داخل فلسطین ادعا کردند، دروغ است».

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دستور داده در صورتی که حزب‌الله وعده خود برای گرفتن انتقام رزمنده شهیدش را عملی کند، زیرساخت‌های غیرنظامی لبنان بمباران شود.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار