مدیرکل بنیاد شهید خراسان‌ جنوبی خبر داد؛

اعلام آمادگی بنیاد شهید برای تدوین دانشنامه دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌ جنوبی گفت: این نهاد آمادگی دارد در زمینه تدوین دانشنامه و دایرة‌المعارف دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی همانند سنوات قبل با اداره‌کل حفظ آثار و نشر اترزش‌های دفاع مقدس استان همکاری داشته باشد.
کد خبر: ۴۰۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹ - 02August 2020

اعلام آمادگی بنیاد شهید برای تدوین دانشنامه دفاع مقدس خراسان‌جنوبیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «محمدتقی عزیزی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌ جنوبی در جلسه هم‌اندیشی تدوین دانشنامه و دایرةالمعارف دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی، اظهار داشت: بنیاد شهید از سال‌های گذشته در امر جمع‌آوری و ثبت آثار شهدا و ایثارگران فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه در راستای تفکیک، بررسی و نشر این اسناد نهایت دقت به عمل می‌آید، گفت: این نهاد آمادگی دارد در زمینه تدوین دانشنامه و دایرةالمعارف دفاع مقدس استان همانند سنوات قبل با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همکاری داشته باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌ جنوبی عنوان کرد: تاکنون در امر تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان، ارتباط نزدیکی با اداره‌کل حفظ آثار ارزش‌های دفاع مقدس داشته‌ایم و در این زمینه دستاوردهای علمی و پژوهشی نیز حاصل شده است.

عزیزی با بیان اینکه حرمت خون پاک شهیدان بسیار واجب است و از آن والاتر قلم فقها و دانشمندان قرار دارد، گفت: اگر چه شهادت نزد مسلمانان و به خصوص شیعیان جایگاه ویژه‌ای دارد اما قلم عالم، دانشمند و فقیه از آن با ارزش‌تر است چرا که شهید‌پرور است و در راه سازندگی انسان و آخرت عمل می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار