معرفی داوران بخش مستندنگاری جشنواره تلویزیونی مستند

داوران بخش مستند نگاری چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند معرفی شدند.
کد خبر: ۴۰۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ - 02August 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اعلام دبیرخانه چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند، وجیهه سامانی، فرشاد مهدی پور و محمد جباری به عنوان داوران بخش مستند نگاری چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند معرفی شدند.

علاقمندان به شرکت در این بخش از جشنواره تا شنبه 15 شهریور ماه می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس www.festdoctv.com ضمن ثبت ‌نام، اثر خود را ارسال کنند. این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

فرشاد مهدی پور مدیر مسئول و صاحب‌امتیاز روزنامه صبح نو است که سال‌ها در عرصه‌های مختلف مدیریت رسانه حضور داشته است. مهدی‌پور که دکترای سیاست‌گذاری فرهنگی دارد در حال حاضر رییس پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است.

محمد جباری فعالیت نویسندگی را از سال ۸۱ با همکاری در مجله‌ی سروش جوان آغاز کرد و سال ۸۳ دبیری بخش سینما و تلویزیون هفته‌‏نامه‌ی همشهری جوان را بر عهده گرفت. جباری از سال ۸۶ تا ۹۰ جانشین سردبیر همشهری جوان و از سال ۹۰ تا شهریورماه سال ۹۷ سردبیر دوهفته‌‏نامه‌ی دانستنی‌ها بوده است.

وجیهه سامانی نویسنده و منتقد ادبی است که سابقه نگارش رمان‌هایی چون «خواب باران» و «آن مرد با باران می‌آید» و چندین مجموعه داستان را دارد. او دبیر شانزدهمین جشنواره قلم زرین نیز بود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار