نویسندگان حوزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

به مناسبت سالروز تأسیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، از تعدادی از نویسندگان حوزه دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
کد خبر: ۴۰۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶ - 03August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، ظهر امروز در آیینی با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، از تعدادی از نویسندگان حوزه دفاع مقدس این استان تجلیل شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با گرامی‌داشت سالروز تأسیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، اظهار داشت: ادبیات پایداری آیینه تمام‌نمای بخشی از فرهنگ و تاریخ یک ملت است که با انواع داستان‌ها، شعرها، نمایشنامه‌ها و خاطره‌نگاری‌ها نشان داده می‌شود.

وی افزود: با تأسیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، توجه به ادبیات پایداری و مقاومت بیشتر شد، به طوری که امروز شاهد تعداد زیاد آثار تولید شده در حوزه دفاع مقدس به‌عنوان نقطه عطف تاریخ ملت ایران هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این بین، نقش نویسندگان حوزه دفاع مقدس و ادبیات پایداری نیز به لحاظ انعکاس درست وقایع و رویدادهای آن دوران از اهمیت زیادی برخوردار است.

آسمند بیان کرد: در سال‌های اخیر شاهد ورود جدی نویسندگان استان کهگیلویه و بویراحمد به حوزه دفاع مقدس و انتشار آثار منحصر به فرد و برجسته‌ای در این حوزه بوده‌ایم.

نویسندگان حوزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

نویسندگان حوزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار