بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم از موسسه فرهنگی هنری شهدای ناجا

حجت‌الاسلام «علی لقمانپور» از موسسه فرهنگی هنری شهدای نیروی انتظامی در قم بازدید کرد.
کد خبر: ۴۰۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸ - 03August 2020

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم از موسسه فرهنگی هنری شهدای ناجابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با حضور در موسسه فرهنگی هنری شهدای نیروی انتظامی استان، از نزدیک در جریان تولیدات مرتبط با حفظ و نشر آثار شهدای ناجا این مرکز قرار گرفت.

وی از بخش‌های مختلف فضای مجازی، مستندسازی، تولید و انتشار کتاب، ساخت کلیپ، اسناد، آثار شهدا، پژوهش و تحقیقات و... مرکز فرهنگی شهدای ناجا بازدید کرد و خدمات ارائه شده را تحسین‌برانگیز خواند.

لقمانپور همچنین تأکید کرد: شایسته است که علاوه بر معرفی نقش کشوری نیروی انتظامی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، به موضوع ایثاگری پرسنل و سربازان نیروی انتظامی استان قم از ژاندارمری و تشکیل کمیته انقلاب اسلامی تا دوران دفاع مقدس، شهدای امنیت و زمان حال، به‌طور ویژه پرداخته شود.

در این بازدید که «مجتبی اشرفی» و «مهرداد حاجی‌زاده» معاونان هماهنگ‌کننده و اجتماعی نیروی انتظامی قم و «مجتبی فرجی» مسئول ایثارگران این نیرو نیز حضور داشتند، «محمدجواد شجری» مسئول موسسه فرهنگی هنری شهدای نیروی انتظامی توضیحاتی پیرامون سوابق، تولیدات و گستره فعالیت‌های موسسه در سطح کشور و به ویژه استان قم ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار