بازدید مسئولان نیروی انتظامی قم از موزه دفاع مقدس استان

معاونان هماهنگ کننده و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم از مجموعه در حال تکمیل مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان بازدید کردند.
کد خبر: ۴۰۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲ - 03August 2020

بازدید مسئولان نیروی انتظامی قم از موزه دفاع مقدس استانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، جمعی از معاونان و مسئولان فرماندهی انتظامی استان قم با حضور در مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان، از روند تکمیل این مرکز بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید، حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با معرفی بخش‌های مرکز، به تبیین اهمیت چینش محتوایی موزه پرداخت.

وی افزود: شایسته است به جهت تنوع و وسعت ایثارگری نیروی انتظامی در انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از امنیت کشور، جانمایی خاصی در موزه دیده شود تا شرمنده بازدیدکنندگان بخصوص خانواده‌های معظم شهدا نباشیم.

در ادامه، «مجتبی اشرفی» معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان قم، «مهران حاجی زاده» معاون اجتماعی و «مجتبی فرجی» مسئول ایثارگران ناجای قم و همچنین «محمدجواد شجری» مسئول موسسه فرهنگی هنری شهدای ناجا، بخشی از اقدامات نیروی انتظامی در خصوص انتشار کتاب، فعالیت در فضای مجازی، ساخت فیلم و کلیپ و دیگر اقدامات این نیرو را در جهت معرفی و نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مورد اشاره قرار دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها