همایش سواد رسانه در مرکز فرهنگی و هنری دفاع مقدس یزد برگزار شد

سرهنگ علی شیبانی گفت: همایش سواد رسانه با حضور بسیجیان حوزه‌های مقاومت بسیج «بنت الهدی» و «معصومیه ناحیه مقاومت بسیج روح الله» در سالن آمفی تئاتر مرکز فرهنگی و هنری دفاع مقدس یزد برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۸۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲ - 03August 2020

همایش سواد رسانه در مرکز فرهنگی و هنری دفاع مقدس یزد برگزار شدسرهنگ «علی شیبانی» مسئول روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد اظهار داشت: همایش سواد رسانه ای با حضور تعدادی از اعضای گردان سایبری در سالن آمفی تئاتر مرکز فرهنگی و هنری دفاع مقدس یزد با موضوع سواد رسانه و ضرورت سواد رسانه با سخنرانی مهندس «بمانی» مسئول گردان سایبری استان یزد برگزار شد.

علی شیبانی مسئول روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد با اشاره به صحبت مهندس بمانی یادآور شد: تنها راه مواجه با آسیب‌های موجود یاد گرفتن سواد رسانه است تا بتوانیم با آمریکا مقابله کنیم از پلّه تأثیر پذیری در حوزه رسانه باید به پلّه تأثیر گذاری در حوزه رسانه یعنی از تولید رسانه تا پخش آن کوشش کنیم.

وی در ادامه افزود: بمانی هرم سواد رسانه را تشریح کرد که این هرم اعم ازسواد دیجیتال (سواد مواجه با رسانه) که پایین‌ترین پلّه هرم است که باید نحوه استفاده فنی از هر فضای مجازی و نرم افزار‌های مجازی را یاد بگیریم و همچنین سواد رژیم مصرف برای سالم ماندن در فضای مجازی باید میزان مصرف و مدت زمان مصرف داشته باشیم.
 
شیبانی در پایان گفت: مهندس بمانی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: «اگر وظیفه رهبری بر عهده من نبود قطعاً وظیفه فضای مجازی کشور را به دست می‌گرفتم.» اهمیت حضور در فضای مجازی و طریقه استفاده صحیح و فعال بودن در فضای مجازی را به حضار در این همایش تشریح کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار