فرمانده سپاه پلدشت:

یک هزار بسته بهداشتی و لوازم‌التحریر در بین نیازمندان پلدشت توزیع می‌شود  

فرمانده سپاه پلدشت گفت: یک هزار بسته بهداشتی و لوازم‌التحریر به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود.  
کد خبر: ۴۰۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳ - 03August 2020

۱۰۰۰ بسته بهداشتی و لوازم‌التحریر در بین نیازمندان پلدشت توزیع می‌شود 

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی، فرمانده سپاه پلدشت در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه، با اشاره به آغاز دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان اظهار داشت: این مرحله از رزمایش در سه بازه زمانی از امروز تا عید غدیر، دهه اول محرم و دهه سوم صفر اجرا می‌شود.

وی افزود: در این مرحله یک هزار بسته بهداشتی و لوازم‌التحریر توزیع می‌شود که ارزش ریالی این بسته‌ها برابر با ۵۰۰ میلیون ریال است.

فرمانده سپاه پلدشت ادامه داد: اعتبار لازم برای تهیه این بسته‌ها از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) تامین شده است.

وی عنوان کرد: کار شناسایی جامعه هدف از طریق پایگاه‌های بسیج محلات انجام شده و این بسته‌ها با حفظ شان این افراد در اختیارشان قرار می‌گیرد.

یوسفی تصریح کرد: مردم و خیران پلدشت نیز برای مشارکت در این طرح می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای توزیع در بین نیازمندان اهدا بکنند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر از نظر درآمدی و معیشتی برخی افراد جامعه با مشکل مواجه هستند که نیاز است با کمک و همدلی یکدیگر به داد این افراد رسید و به آنها کمک کرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار