«خون‌ مظلومان»؛ گریبان‌گیر مستکبرین

اتفاقات و رویداد‌های اخیر در دنیا نشان از رستاخیز دیگری است به ناحق ریخته شهدا و مردم بیگناه در کشور‌ها و مناطقی که ظلم در آن‌ها نعره می‌کشد باعث تشکیل جریان شده که هیچ مدعی قدرتی نمی‌تواند جلوی آن بایستد.
کد خبر: ۴۰۹۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۰ - 17September 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، علی حسین‌پور در یادداشتی نوشت: اتفاقات و رویداد‌های اخیر در دنیا نشان از رستاخیز دیگری است به ناحق ریخته شهدا و مردم بیگناه در کشور‌ها و مناطقی که ظلم در آن‌ها نعره می‌کشد باعث تشکیل جریان شده که هیچ مدعی قدرتی نمی‌تواند جلوی آن بایستد.

دخالت‌های آمریکا اروپا و دست‌نشانده‌های آن‌ها که خود را داعیه‌دار آزادی و مبارزه با تروریسم می‌دانند، گرچه نتیجه‌ای جز به خاک و خون کشیده شدن مردم مظلوم دنیا نداشته و بی‌جواب نخواهد ماند.

اتفاقات یمن و وحشی‌گری و جنایات داعش در عراق و سوریه نمونه‌ای از این جنایات است. داعش در فجیع‌ترین جنایت خود در دانشگاه اسپایکر عراق، سر نزدیک به دو هزار نفر از جوانان دانشجو را از بدن جدا کرد بماند که پاره کردن شکم زنان باردار کشتن فرزندانشان یا تجاوز به دختران نابالغ، نمونه‌های کوچکی از جنایات صورت گرفته به دست آنان است. در این میان، اما کشته شدن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهانش در فرودگاه عراق با هیچ منطق دیپلماسی و روابط سیاسی و نظامی قابل قبول نیست؛ از طرف دیگر قتل و کشتار رنگین‌پوستان آمریکاست که مقابل چشم مردم به راحتی اتفاق می‌افتد.

دفتر تاریخ صفحه به صفحه و سطر به سطر ورق زده می‌شود تا از این جنایات خبر دهد. تاریخ معاصر ایران خود سندی است از این دست جنایات آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها که کشور خود را مهد آزادی و دفاع از حقوق بشر می‌دانند. نمونه آن جنایاتی است که به دست منافقین با حمایت غرب در منطقه انجام شد، اما این بار مرگ یک سیاه پوست یقه بازیگران صحنه دموکراسی و آزادی را گرفته است تظاهرات و راهپیمایی‌ها در آمریکا و کشور‌های دیگر تایید این مطلب حضرت آقاست که «آمریکا مانند کشتی تایتانیک در حال غرق شدن است» و این واقعیتی است که آن‌ها نمی‌خواهند قبول کنند.

این روز‌ها جهان در حال تغییرات بسیاری است و هر روز چهره کریه آمریکا بهتر از گذشته مقابل افکار عمومی و خود مردم آمریکا نمایان می‌شود کرونا اگر چه بیماری است که باعث از بین رفتن مردم در تمام نقاط دنیا شده است، ولی آیینه‌ای است تا ما و بقیه ملت‌ها، دولتمردان آمریکا و اروپا را در آن بهتر ببینیم آن‌ها حتی در درمان بیماری به مردم خودشان هم رحم نمی‌کنند و در ارائه خدمات بهداشتی با کلاهبرداری دزدی چهره دیگری از خود به نمایش گذاشته‌اند.

اگر باورمان را قوی‌تر کنیم واضح است که ببری که خالی، دیگر جایگاهی حتی بین ملت خود ندارد. بر ماست تا بر این باور ثابت و استوار باشیم که می‌توانیم هیمنه آمریکا و اسرائیل را در هم بشکنیم. آنان که هنوز دلبسته شیطان بزرگ هستند و امید دارند شاید ملت ایران و دیگر ملت‌ها که بیدار شده‌اند باز خواب خرگوشی فرو روند تا آنان دوباره برگردند و حیثیت بر باد رفته‌شان را بازسازی کنند، بدانند که یک خیال واهی چیزی در سر می‌پرورند.

محال است در ایران شعار «مرگ بر آمریکا» و «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» فراموش شود. ما ملتی آزاد هستیم و در مکتب امام خمینی (ره) زانوی شاگردی زده‌ایم و همراه امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) هرگز از این راه بر نمی‌گردیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار