مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان بوشهر تأکید کرد؛

ضرورت انتقال مفاهیم ادبیات دفاع مقدس در حوزه کودکان و نوجوان

«سمیه رسولی» گفت: کانون پرورش فکری کودک و نوجوان وکالت و رسالت عظیمی را در انتقال مفاهیم حوزه ادبیات دفاع مقدس و هنر به نحو مطلوب به کودکان و نوجوانان را به عهده دارد.
کد خبر: ۴۰۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷ - 04August 2020

ضرورت انتقال مفاهیم حوزه ادبیات دفاع مقدس در حوزه کودکان و نوجوان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس امروز از دو عنوان کتاب «در سوگ سردار دلها»، «آن روز به یاد ماندنی» و دو پوستر فراخوان جشنواره شعر «حماسه دریا» و جشنواره ادبی و هنری «حماسه مجنون» همزمان با گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در حوزه هنری بوشهر رونمایی شد.

«سمیه رسولی» مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان بوشهر در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کانون را متولی ترویج فرهنگ برای کودکان و نوجوانان خواند و اظهار داشت: کودکان و نوجوانان نسل نوپای انقلاب اسلامی هستند که رسالت مهمی در انتقال مفاهیم دفاع مقدس به آنها وجود دارد.

وی گفت: کانون پرورش فکری کودک و نوجوان وکالت و رسالت عظیمی را در انتقال مفاهیم حوزه ادبیات دفاع مقدس و هنر به نحو مطلوب به کودکان و نوجوانان را به عهده دارد.

 مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان بوشهر با اشاره به اینکه خیلی کم به ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در حوزه کودکان پرداخته شده است خاطرنشان کرد: با توجه به فاصله زمانی آن‌ها با سال‌های دفاع مقدس باید اقدامات بیشتری در آشنایی این رده سنی با این مفاهیم صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار