معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر:

هنر و ادبیات در 40 سال گذشته بخشی از ماهیت و هویت خود را از دفاع مقدس گرفته است

«عبدالله رئیسی» با بیان اینکه دفاع مقدس، هنر و ادبیات دو مقوله تاثیرگذار هستند، گفت: این دو مقوله در 40 سال گذشته بخشی از ماهیت و هویت خود را از دفاع مقدس گرفته است و توانسته آثار ارزشمندی را تولید کند.
کد خبر: ۴۰۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ - 04August 2020

هنر و ادبیات در 40 سال گذشته ماهیت و هویت خود را از دفاع مقدس گرفته است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس امروز از دو عنوان کتاب «در سوگ سردار دلها»، «آن روز به یاد ماندنی» و دو پوستر فراخوان جشنواره شعر «حماسه دریا» و جشنواره ادبی و هنری «حماسه مجنون» همزمان با گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در حوزه هنری بوشهر رونمایی شد.

«عبدالله رئیسی» معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: استان بوشهر از گذشته در مبارزه با استعمارگران، بیگانگان و دفاع از میهن اسلامی در عزصه های هوایی، زمینی و دریایی در دوران دفاع مقدس حضور فعالی داشته است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس، هنر و ادبیات دو مقوله تاثیرگذار هستند گفت: این دو مقوله در 40 سال گذشته بخشی از ماهیت و هویت خود را از دفاع مقدس گرفته است و توانسته آثار ارزشمندی را تولید کند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه هنر در مفهوم کلی خود توانسته بخشی از ماندگاری هشت سال مقدس را برای آیندگان رقم بزند خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین کارکرد هنر برای دفاع مقدس پیوند زمان بوده است که بدین وسیله تا قرن‌ها رشادت‌های رزمندگان در ذهن جامعه پایدار باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها