رونمایی از پوستر فراخوان دومین جشنواره ادبی و هنری «حماسه مجنون»

همزمان با گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از پوستر جشنواره ادبی و هنری «حماسه مجنون» در حوزه هنری بوشهر رونمایی شد.
کد خبر: ۴۰۹۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱ - 04August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و همزمان با گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس از پوستر جشنواره ادبی و هنری «حماسه مجنون» در حوزه هنری بوشهر رونمایی شد.

این جشنواره ادبی و هنری در دو قالب ادبی و هنری (شعر، قصه گویی، نثر ادبی، داستان کوتاه و خاطره نویسی) و بخش هنری در قالب (فیلم کوتاه، نماهنگ، تصویرسازی، گرافیک (پوستر) و عکاسی) برگزار خواهد شد.

موضوعات پیشنهادی این جشنواره فرهنگ عاشورا، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، معرفی یک شهید در قاب تصویر یا اثر ادبی، زنان حماسه ساز تاریخ، مادران و همسران شهدا، اماکن و یادمانها، گلزار شهدا، خانه پدری شهید، ولایت پذیری و استکبار ستیزی در سیره شهدا، شهیدان زنده اند، شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت، سردار دلها و قوی هستیم است.

سردار شهید «احمد اسدی، شهید «عباس شفاخواه»، شهید «عبدالرسول حسینی مقدم»، شهید «غلامرضا کشتکار» و روایت دلاوری های فرماندهان و ایثارگران حماسه مقاومت جزیره مجنون ویژه گردانهای تخریب، حضرت ابوالفضل (ع) و امام حسن (ع) ناوتیپ 13 امیرالمومنین (ع) استان بوشهر از موضوعات بخش ویژه این جشنواره است.

 علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.hamaseyemajnooon.ir مراجعه کنند و جهت شرکت در این جشنواره می توانند آثار هنری و ادبی خود را تا 31 مرداد به دبیرخانه جشنواره به آدرس برازجان، بلوار آیت الله طالقانی، جنب فرمانداری، دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارسال کنند.

رونمایی از پوستر فراخوان دومین جشنواره ادبی و هنری «حماسه مجنون»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها