نشست کمیته بانوان کنگره چهار هزار شهید استان یزد برگزار شد

نشست کمیته بانوان کنگره چهارهزار شهید استان یزد با حضور سردار «فرهنگ‌دوست»، مدیر اجرایی کنگره چهارهزار شهید استان یزد و «فاطمه دانش یزدی»، رئیس کمیته بانوان کنگره شهدا در ستاد کنگره چهارهزار شهید این استان برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۹۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴ - 04August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، نشست کمیته بانوان کنگره چهارهزار شهید استان یزد با حضور سردار «فرهنگ‌دوست»، مدیر اجرایی کنگره چهارهزار شهید استان یزد و «فاطمه دانش یزدی»، رئیس کمیته بانوان کنگره شهدا در ستاد کنگره چهارهزار شهید این استان به میزبانی سپاه الغدیر یزد برگزار شد.

سردار «فرهنگ‌دوست» در جمع اعضای کمیته بانوان کنگره شهدای استان یزد گفت: به خاطر شرایط پیش آمده و بیماری منحوس کرونا کنگره چهار هزار شهید استان یزد را به صورت مجازی و از  طریق صدا وسیما و در سه شبکه یزد، افق و خبر به نمایش خواهیم گذاشت. همچنین با چندین رسانه خبری برای پوشش گسترده کنگره شهدا هماهنگی های لازم انجام شده است. 

مدیر اجرایی کنگره چهارهزار شهید استان یزد افزود: در کنگره شهدا باید روحیه ایثار، شهادت، امید و تلاش گسترده برای خدمات رسانی و محرومیت‌زدایی ترویج شود. در همین راستا به یاد 4000 هزار شهید استان یزد اقداماتی چون برگزاری چهارهزار مراسم عروسی، آزاد کردن چهارهزار زندانی، تهیه چهار هزار کمک هزینه جهیزیه ایرانی، احداث چهارهزار متر نمازخانه و مسجد و تهیه چهارهزار بسته لوازم التحریر کاملاً ایرانی انجام می‌شود. 

تبیین 26 برنامه در کمیته بانوان کنگره شهدای یزد

فاطمه دانش یزدی رئیس کمیته بانوان کنگره چهار هزار شهید استان یزد در جمع اعضای کارگروه این کمیته عنوان کرد: در ذیل 21 کارگروه و کمیته بانوان کنگره چهار هزار شهید استان یزد 26 برنامه  و محور تبیین شده است.

دانش یزدی افزود: ترویج سبک زندگی اسلامی، تبیین ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل امروز و ظرفیت‌ها و ارتقا آمادگی کامل برای بحث جنگ نرم و مواردی که در این حوزه مطرح شده است در این برنامه تبیین و سیاست گذاری شده است.

وی افزود: در این راستا برنامه‌هایی برای همسران و مادران شهید و مددکاران و مددجویان تعریف شده است. به طور مثال بحث مناسبت‌ها، بحث روز ملی خانواده، بحث چهلمین سالگرد دفاع مقدس سعی بر این شده است که با محوریت‌های مناسبت‌ها و برنامه‌ها بتوانیم نقش زنان و مادران و همسران را در بحث چهار هزار شهید استان تدوین و برنامه‌ریزی کنیم. 

رئیس کمیته بانوان کنگره شهدا گفت: باتوجه به شرایطی که پیش آمده بسیاری از برنامه‌ها نظیر ساخت کلیپ، موشن‌گرافی و اینفوگرافی‌هایی که در حوزه‌های مختلف در حوزه خانواده و حوزه زنان تبیین و سیاست گذاری شده از طریق فضای مجازی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها