پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع‌مقدس آذربایجان‌شرقی به مناسبت درگذشت همسر سردار شهید «علی تجلایی»

سردار «عباسقلی‌زاده» در پی درگذشت همسر سردار شهید «علی تجلایی» پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۴۰۹۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱ - 05August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده»، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان‌شرقی در پی درگذشت همسر سردار شهید «علی تجلایی» پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام سردار «عباسقلی‌زاده» به شرح زیل است:

درگذشت اندوه‌گین بانوی انقلابی، صبر و استقامت الحاجیه خانم «نسیبه عبدالعلی‌زاده» همسر گرانقدر سردار پرافتخار رشید اسلام شهید «علی تجلایی» که در دوران دفاع‌مقدس مسئول طرح و برنامه قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) بود موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

بدون شک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خود را مرهون فداکاری‌های بانوان فعالی چون ایشان می‌داند که با همراهی ، حمایت و همدلی در کنار دلیرمردان شجاع و پاکباخته‌ای چون شهید والا‌مقام «علی تجلایی» ، عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

اینجانب درگذشت آن بانوی فداکار را محضر امت شهیدپرور و ولایت‌مدار استان، خانوا‌ده‌های معظّم شهدا و ایثارگران ، پیشکسوتان و همرزمان دفاع‌مقدس استان و خانواده مکرمه آن مرحومه تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه احدیت برای بازماندگان طول عمر و صبر جمیل و برای آن مرحومه مغفوره و همسر والامقامش رحمت و مغفرت الهی را خواستارم.

سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده»
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان‌شرقی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار