سرلشکر باقری در پیامی به سید حسن نصرالله اعلام کرد؛

آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای کمک به آسیب‌دیدگان حادثه بیروت

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با صدور پیامی فاجعه انفجار در بندر بیروت را به دبیرکل حزب‌الله لبنان تسلیت گفت و از آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای کمک به آسیب‌دیدگان این حادثه خبر داد.
کد خبر: ۴۰۹۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶ - 05August 2020

به گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، در پی وقوع انفجار در بندر بیروت که منجر به جان‌باختن و مجروحیت جمع کثیری از مردم لبنان شد، سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی، این فاجعه مصیبت‌بار را به حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تسلیت گفت.

متن پیام رئیس ستادکل نیروهای مسلح به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
برادر مکرم حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل محترم حزب الله لبنان

وقوع حادثه دلخراش انفجار در بندر بیروت که منجر به جان‌باختن و مجروحیت صدها تن از مردم این شهر و سوگوار شدن لبنان عزیز و مقاوم شد را به جنابعالی، ملت و دولت و نیز رزمندگان دلیر مقاومت اسلامی آن کشور تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک نقش‌آفرینی‌های حزب‌الله مقتدر و مجاهد در خط مقدم جبهه مقاومت ضد صهیونیستی منطقه که ناکامی توطئه‌های امنیت شکن و آشوب آفرین در سرزمین‌های اسلامی غرب آسیا را تقویت کرده است؛ چشمان مردم لبنان را در انتظار یاری بخشی دولت‌ها و ملت‌های مسلمان دیگر در تسکین آلام ناشی از این مصیبت بزرگ قرار داده است. 

اینجانب با قلبی آکنده از غم و اندوه، ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه نقش‌آفرینی و کمک‌رسانی در این عرصه، از درگاه حضرت باری تعالی برای جانباختگان علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای مجروحین عزیز شفای عاجل و کامل و برای آن برادر عالی‌قدر و آحاد مردم شریف و عزادار لبنان به‌ویژه خانواده‌های معظم داغدیده، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار