فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد خبر داد؛

اهدای ۲۰ هزار بسته عیدانه به کودکان نیازمند محمودآبادی

«اسماعیل ابراهیم‌نژاد» از اهدای ۲۰ هزار بسته فرهنگی، تبرکی به ارزش ۶۰ هزار تومان به کودکان نیازمند محمودآبادی در روز عید غدیر خبر داد.
کد خبر: ۴۰۹۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸ - 05August 2020

اهدای ۲۰ هزار بسته فرهنگی، تبرکی به کودکان نیازمند محمودآبادیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «اسماعیل ابراهیم‌نژاد» فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان محمودآباد اظهار داشت: غذای گرم و گوشت قربانی نیز در روز عید قربان بین ۱۴ هزار و ۴۹۲ خانوار نیازمند توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه این شهرستان ۹ هزار و ۵۰ بسته معیشتی توزیع شد، تصریح کرد: ۴ هزار و ۴۹۳ خانوار نیازمند در رزمایش کمک مومنانه مرحله اول شناسایی شدند.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه این شهرستان در سه مقطع شروع شده است، گفت: مرحله اول رزمایش کمک مومنانه دوم از عید قربان تا عید غدیر بوده که در حال توزیع بین نیازمندان است.
ابراهیم‌نژاد خاطرنشان کرد: مقطع دوم که فرصتی برای ما محسوب می‌شود به دهه اول محرم برمی‌گردد؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا و اجرای مراسمات عزاداری که باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد، نذورات خوبی جمع شده و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کمک‌ها فقط معیشتی نیست و شامل تهیه لوازم التحریر دانش‌ آموزان نیازمند نیز است، افزود: مرحله سوم در ماه صفر و اربعین امام حسین (ع) است که هر پایگاه در محل خود با جمع‌آوری نذورات اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی کرده تا بین نیازمندان آن روستا توزیع شود.

وی ادامه داد: ۶۰۴ خانوار در مرحله اول کمک مومنانه مرحله دوم تاکنون شناسایی شدند و این بسته‌ها شامل کارت هدیه برای ۱۰ خانوار، ۵ خانوار پوشاک، ۱۰ خانواده قسط قبوض و غیره است.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد گفت: ۲۰ هزار بسته فرهنگی، تبرکی به ارزش ۶۰ هزار تومان نیز به کودکان نیازمند در روز عید غدیر توسط بسیج خواهران اهدا خواهد شد.

ابراهیم‌نژاد تصریح کرد: بسته‌های کمک معیشتی رزمایش مرحله دوم کمک مومنانه شامل کارت هدیه، بسته‌های معیشتی، جهیزیه عروس، کمک به پرداخت قسط قبوض افراد با حفظ آبرومندی آنان، خریداری چند گوشی هوشمند برای دانش آموزان نمونه‌ای که قدرت خرید ندارند، است.

وی در ادامه این نشست ضمن تبریک هفته خبرنگار با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند، اظهار کرد: خبری به موقع و رعایت اخلاق در انتشار اخبار رسالت مهم خبرنگاران بوده و همدلی و کمک مومنانه با همت و تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه در سطح شهرستان در مرحله اول به خوبی منعکس شده است.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد با اشاره به اینکه دغدغه داشتن و به فکر مردم بودن از وظایف رسانه و خبرنگاران است، افزود: رسالت بسیج خدمت‌گذاری به مردم است و تمام تلاش ما قدم برداشتن در این عرصه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها