دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت:

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در رشت برگزار می‌شود

روح الله قمری از برگزاری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در رشت خبر داد.
کد خبر: ۴۰۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲ - 05August 2020

شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در رشت برگزار می شود

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله پور» فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره فیلم مقاومت اظهار داشت: ادارات و نهادهای فرهنگی در راستای هرچه بهتر برگزار کردن این جشنواره باید اهتمام بورزند تا نگرشی نو در زمینه افزایش تقویت روحیه امید در جامعه ایجاد شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه برگزاری شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت مقارن با چهلمین سال دفاع مقدس است تصریح کرد: دستاوردهای دفاع مقدس در طول 40 سال انقلاب زیاد است و ثمرات این دستاوردها باید در قالب هنر بیان شود.

«روح الله قمری» دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت هم در این نشست اظهار داشت: این جشنواره از 31 شهریور تا شش مهر در شش بخش فیلم کوتاه، فیلم بلند، فیلم نامه نویسی، مستند، پویانمایی و نماهنگ برگزار می شود.

دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با بیان اینکه فیلمسازان نظامی، انتظامی، بسیجیان و عموم مردم می توانند در این جشنواره شرکت کنند خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان سعدی، مجتمع فرهنگی- هنری خاتم الانبیاء، بسیج هنرمندان ارسال کنند.

وی افزود: نفرات برتر این جشنواره به جشنواره ملی که یک لغایت هفت آذر برگزار می شود حضور می یابند.

«محمد باقر باقر زاده» مدیر کل صدا وسیمای مرکز گیلان هم به نقش رسانه ها برای هرچه بهتر برگزاری پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت اشاره کرد و افزود: صدا وسیمای مرکز گیلان در بخش های مختلف آمادگی لازم برای هرچه بهتر برگزاری این جشنواره را دارد. در این جلسه هر کدام از حاضران نظرات خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار