بیانیه اداره کل حفظ آثار کرمان به مناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگاران در مسیر پرده برداشتن از چهره واقعی دشمن گام برمی دارند

اداره کل حفظ آثار کرمان به مناسبت روز خبرنگار بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۰۹۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳ - 05August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، 17 مرداد، همزمان با سالگرد شهادت «محمود صارمی» روز خبرنگار نام گرفته است تا به این بهانه از زحمات این قشر زحمتکش جامعه تقدیر به عمل آید.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای عرصه خبر و تبریک روز خبرنگار به جهادگران این میدان، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

هفدهم مرداد سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» و یادآور گذشت و ایثار همه شهدای خبرنگار و اطلاع رسانی و رسالت بزرگ و خطیر خبرنگاران به عنوان افسران جبهه فرهنگی و جنگ نرم است.

این روز فرصتی است تا از خبرنگاران که با اطلاع‌رسانی صحيح و به موقع در مقابل با دشمنان قسم خورده این نظام، پای به پای جهادگران این مرزو بوم در جهت کمک به حل مشکلات جامعه با حضور خودشان اعلام آمادگی کردند تجلیل شود.

خبرنگاران نه تنها در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و.... بلکه در دوران هشت سال دفاع مقدس خطر را با جان و دل پذیرفتند تا گزارش های خود را از میدان های حق علیه باطل در جهت پرده برداشتن از چهره واقعی دشمن به سراسر جهان مخابره کنند.

اصحاب رسانه امروز نیز در جبهه ای دیگر به عنوان رزمندگانی در کنار افسران سلامت در جهت از بین بردن ویروس منحوس کرونا و کمک رسانی به هموطنان آسیب دیده از این ویروس، خالصانه ایستاده اند.

اداره کل حفظ آثار ونشرارزشهای دفاع مقدس استان کرمان ضمن گرامیداشت هفدهم مرداد، روز خبرنگار و گرامیداشت نام و یاد شهدای اصحاب رسانه، این روز را به تمامی خبرنگاران متعهد تبریک گفته و زحمات تمام عزیزان را ارج می‌نهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار