رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان عنوان کرد؛

تبیین جایگاه جوان مومن انقلابی در حوزه مهارتی بیانیه گام دوم انقلاب

«رضا نقدی» گفت: باید نقش بسیج دانشجویی در مباحث علمی و پژوهشی تقویت شود و جایگاه جوان مومن انقلابی در حوزه مهارتی در بیانیه گام دوم هر چه بیشتر تبیین شود.
کد خبر: ۴۰۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ - 06August 2020

تبیین جایگاه جوان مومن انقلابی در حوزه مهارتی بیانیه گام دوم انقلاببه گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «رضا نقدی» رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در  آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با حضور رئیس و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان  و مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی از جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: نقش بسيج دانشجويی براي تحقق يک سند راهبردی مانند بيانيه گام دوم نقشی اثرگذار است.

وی با اشاره به اینکه در این دانشگاه روحیه جهادی در بین اساتید، همکاران و دانشجویان موج می‌زند خاطرنشان کرد: شکل گیری اردوهای جهادی مهارتی امری ضروری است و اقتصادی ترین نوع آموزش، آموزش مهارتی است و این دانشگاه تنها دانشگاه دولتی مهارتی در سطح استان  است که بیش از 70 درصد دروس دانشجویان این مجموعه در کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها انجام می‌شود.

نقدی این مراسم ضمن قدردانی از خدمات مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: باید نقش بسیج دانشجویی  در مباحث علمی و پژوهشی تقویت گردد و جایگاه جوان مومن انقلابی در حوزه مهارتی در بیانیه گام دوم هر چه بیشتر تبیین گردد.

«محمد امین بخشیان» مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان با ابراز رضایت از عملکرد فعالیت‌های بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: فعالیت‌های بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی در انجام امورات محوله بسیار موفقیت آمیز بوده و امید است در برنامه‌های مختلف با تلاش و کوشش بسیار توانمند و سربلند بیرون بیایند.

وی بیان داشت: دانشجویان جهادگر بسیجی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در قالب گروه جهادی «شهید چمران» در محله های اسلامی سرداران شهید شهرستان سمنان با نام طرح جهادی «هادیان مهر» و به صورت پروژه های شهید «عباس آبیاری» و شهید «بهنام محمودی» در زمینه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و رفاهی خدمت رسانی کردند.

بخشیان گفت: مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه با رمز «لبیک یا مولا علی ابن ابیطالب (ع)» انتخاب شده و  این رزمایش در سه بازه زمانی دهه ولایت و امامت، دهه اول ماه محرم و دهه آخر ماه صفر  اجرا می‌شود و علاوه بر بسته‌های معیشتی، حمایت‌های مالی و قرض الحسنه، بسته‌های لوازم التحریر، کمک به ازدواج و تهیه جهیزیه، اعطای تسهیلات اشتغال، تهیه البسه، طرح اطعام علوی، توزیع گوشت قربانی و پرداخت اجاره بهاء مستاجران آسیب دیده و محروم در فهرست جذب و ارائه کمک‌ها قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار