پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع‌مقدس آذربایجان‌شرقی به مناسبت روز خبرنگار

سردار «عباسقلی‌زاده» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه و خبر با صدور پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۰۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ - 06August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار، «اصغر عباسقلی‌زاده»، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان‌شرقی، با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه و خبر، فرا رسیدن 17 مردادماه، روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام سردار عباسقلی‌زاده بدین شرح است:

ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ

خبرنگاران طلا‌یه‌ داران جبهه آگاهی، چشم بینا و زبان گویای مردم هستند که نقش بی‌بدیل آن‌ها در توسعه ارتباطات و کاربرد رسانه‌های گروهی و مطبوعات در ارتقای سطح آگاهی و دانش جامعه انکار ناپذیر است.

17 مردادماه هر سال يادآور اراده محكم، استوار و عمل مجاهدانه شهید «محمود صارمی» است كه برای بازگويی حقيقت، جان خود را فدا كرد و شهادتش روز خبرنگار را رقم زد. به راستی اين روز نماد اراده انسان‌هايی است كه با الهام از پيام‌رسان كربلا، رسالت خطير واگويی شجاعانه واقعيت‌های صحنه مبارزه حق و باطل را برعهده گرفته، پرده ظلم را دريده و همچون مشعلی فروزان با نورافشانی جامعه را به سوی حقيقت سوق می‌دهند.

این روز یادآور حماسه آفرینی‌های مردانی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند. شهدای عزیز و

همچنین شهدای خبرنگار و رسانه با گذشتن از خون خود، امنیت فعلی کشورمان را تضمین بخشیده و باعث تداوم انقلاب اسلامی شدند . خبرنگاران در جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا، بر سر حِرفه خویش با هیچ صاحب زر و زوری معامله نکرده و اصول انقلابی خود را که همان دفاع از مظلومان و انعکاس درد و رنج آنان است، بهتر از گذشته انجام می‌دهند.

حال که دشمنان قسم‌خورده‌ی انقلاب اسلامی با سرمایه‌گذاری کلان و ایجاد رسانه‌های مختلف درصدد عملیات روانی هستند و فی‌الواقع جنگ رسانه‌ای را آغاز کرده‌اند، خبرنگاران ایراِن اسلامی به‌ عنوان افسران جنگ نرم در صف اول مبارزه با ناتوی فرهنگی قرار گرفته‌اند و وظیفه‌ای بس سنگین دارند، لذا از اصحاب رسانه انتظار می‌رود سنگر مقاومت را بیش از پیش مستحکم‌تر کنند و علی‌رغم کمبودها مقابل تحریف واقعیت‌ها بیاستند و برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که نیاز ضروری جامعه امروزی است قدم‌های موثری بردارند.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه، خصوصا رسانه‌های استان با گرامیداشت یاد و خاطره پاسدار عرصه رسانه مرحوم حاج «رضا رضوانی»، امیدوارم همیشه با قلم خود، خون شهدای ایرانِ اسلامی را پاس بدارند و همچنین لازم می دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران، به ویژه خبرنگاران بخش فرهنگی و ارزشی خصوصا جامعه‌ی رسا‌‌نه‌ای دفاع‌مقدس که در انعکاس اخبار و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سعی و تلاش فراوان دارند، اعلام دارم.

سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان‌شرقی

نظر شما
پربیننده ها