مدیرکل بنیاد شهید خراسان‌ جنوبی:

بازگو کردن صحنه‌های دفاع مقدس در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مؤثر است

مدیرکل بنیاد شهید خراسان‌ جنوبی بازگو کردن صحنه‌های ماندگار انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مؤثر دانست و گفت: نقش خبرنگاران در دوران دفاع مقدس مؤثر و شکوفا بود به‌طوری که برخی اوقات بدون هیچ سلاحی از رزمنده‌ها هم جلوتر بودند.
کد خبر: ۴۰۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵ - 06August 2020

بازگو کردن صحنه‌های دفاع مقدس در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مؤثر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «محمدتقی عزیزی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌ جنوبی در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت استان، اظهار داشت: خبرنگاران در ثبت صحنه‌های دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نقش پویا و اثرگذار داشتند و این نقش در مقاطع بعدی هم ادامه داشته است.

وی با بیان اینکه جامعه خبرنگاران شهدای زیادی را به نظام و انقلاب تقدیم کردند که شهید «محمود صارمی» نمونه بارز این وظیفه‌مندی است، بیان داشت: نقش خبرنگاران در دوران دفاع مقدس مؤثر و شکوفا بود به‌طوری که برخی اوقات بدون هیچ سلاحی از رزمنده‌ها هم جلوتر بودند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی نقش خبرنگاران را در جامعه بسیار پراهمیت و همراه با زحمت و تلاش دانست و یادآور شد: در عملیات خیبر شاهد رشادت‌هایی از سوی خبرنگارانی بودم که برای ثبت صحنه‌های ماندگار تاریخ به پشت خاکریزها رفته بودند.

عزیزی بازگو کردن صحنه‌های ماندگار انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس را  در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مؤثر دانست و عنوان کرد: ترویج این فرهنگ ارزشی در سطح جامعه صرفاً وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران نبوده بلکه همه دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه مسئول هستند و نقش رسانه‌ها در شرایط کنونی به‌مراتب سنگین‌تر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها