تمامی دولت‌های مسلمان از صف حامیان رژیم صهیونیستی خارج شوند

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس معتقد است زمان آن فرا رسیده که با به پایان رسیدن عمر لیبرالیسم و کمونیسم، الگوی فرهنگی اسلامی را جایگزین آن در دنیا کنیم.
کد خبر: ۴۰۹۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ - 06August 2020

تمامی دولت‌های مسلمان از صف حامیان رژیم صهیونیستی خارج شوندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، محمدصالح جوکار در گفت‌وگویی، در راستای پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت فرارسیدن موسم حج ابراهیمی، گفت: تا به امروز لیبرالیسم و کمونیسم مانند تیغی بر گلوی بشریت بوده و اینک اسلام ناب و انقلاب اسلامی است که در سطح منطقه تلاش کرده ملت های مسلمان و آزاده را از ظلم و ستم نجات دهد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اکنون لیبرالیسم به آخر خط و به بن بست رسیده است، اظهار داشت: کشورهای غربی در بحث عملکرد و ساختار اقتصادی و سیاسی خود دچار مشکلات عدیده هستند لذا اکنون بهترین زمان است که یک الگوی جدیدی ظهور و بروز پیدا کرده و جهانی شود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب معتقد است یک ساختار سیاسی قدرتمند برگرفته از مردم و فرهنگ دینی خواهد بود از این رو دین اسلام جایگزین خوبی برای فرهنگ غربی است و می تواند مشکلات ملت ها را برطرف کند.

جوکار در ادامه با بیان اینکه حمایت از حرکت های انقلابی دنیا طبق قانونی اساسی وظیفه شرعی و قانونی جمهوری اسلامی است، گفت: در طول چهل سال بعد از انقلاب نشان دادیم که جمهوری اسلامی علاوه بر عدالت اجتماعی همواره سعی کرده در راستای حرکت های آزادیخواهانه مردمی در سطح منطقه و جهانی حمایت لازم را داشته باشد.

وی افزود: مهم ترین موضوع، استقلال و عزت دادن به ملت مسلمان و هویت بخشیدن و ارتقای جهان اسلام در سطح نظام بین الملل بوده که از اهداف جمهوری اسلامی است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: نقطه مقابل حرکت های اسلامی و تحولخواهی، کشورهایی هستند که سرسپرده استکبار بوده و به سیاست های غرب و آمریکا عمل می کنند چنانچه شاهد حمایت برخی دولت های به ظاهر مسلمان منطقه از سیاست های رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن مسلمانان هستیم که باید گفت جمهوری اسلامی مقابل این کشورها خواهد ایستاد و به آنها هشدار می دهد که از صف کشورهای حامی استکبار خارج شوند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار