در پیامی؛

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد روز خبرنگار را تبریک گفت

سرهنگ پاسدار «سعید دهقان ده جمالی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۰۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹ - 06August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ پاسدار «سعید دهقان ده‌جمالی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد ضمن تبریک عید سعید غدیر خم  در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

هفدهم مرداد یادآور واقعه تلخ حمله به کنسولگری ایران در افغانستان و سالروز عروج ملکوتی شهیدان والامقامی همچون شهید ناصری و شهید محمود صارمی می‌باشد. شهیدانی که در خط مقدم مبارزه برای پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در افغانستان در مقابل اسلام متحجر و آمریکائی همرزم و همسنگر بودند و در کنار هم شربت شیرین شهادت را نوشیدند و به خیل شهداء‌انقلاب اسلامی پیوستند.

همین همراهی این دو شهید بزرگوار در این فاجعه تلخ و اسفناک نشان میدهد در خط مبارزه با استکبار جهانی و اسلام آمریکائی همان قدر که قدرت اسلحه کارساز است توانائی و روشنگری قلم نیز مهم و حیاتی است.

سالروز شهادت شهید محمود صارمی که نماد تلاش‌های خستگی‎ناپذیر یک خبرنگار انقلابی است، فرصت مغتنمی است تا مردم شریف و در کنار آن‌ها مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی به قشری فرهیخته، مردمی و موثر در تقویت فرهنگ و اعتلای جامعه ادای احترام نموده و به قدرشناسی از جایگاه والای خبرنگار بپردازند.

خبرنگاران به عنوان دیده‌بانان جامعه در هدایت افکار عمومی نقش مهمی بر عهده دارند و می‌توانند با شناخت انتظارات، خواست‌ها و نیاز‌های مردم و انتقال دو سویه آن بین مردم و مسئولان نقش مهم خود را در تعالی کشور ایفا کنند، تلاش خبرنگاران زمینه ساز آگاهی و شفافیت و در نهایت تقویت اعتماد اجتماعی و روحیه امیدواری در جامعه است امری که امروز بیش از گذشته باید به آن پرداخته شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی و تبریک این روز به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی، از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و خدمات سپاه و بسیج در همه عرصه‌ها و ماموریت‌های محوله تشکر و قدردانی نموده، از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می‌نمایم.

سرهنگ پاسدار سعید دهقان ده جمالی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بهاباد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار