در پیامی؛

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی روزخبرنگار را تبریک گفت

«محمدرضا دشتی اردکانی» نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی طی پیامی به مناسبت روز خبرنگار، این حرفه توأم با عشق را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۰۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵ - 07August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «محمدرضا دشتی اردکانی» نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی طی پیامی به مناسبت روز خبرنگار، این روز را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

قداست‌ حرفه خبرنگاری برخاسته از لطفی است که از جایگاه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی ناشی می‌شود و این لطف، جوهره قلم خبرنگاران آگاه، صادق و متعهد است.

امروزه به مدد ظهور و بروز فضاهای مجازی و سرعت‌بالای تبادل اخبار، بخشی از مشکلات حرفه خبرنگاری مرتفع گردیده ولی به دلیل رشد اخبار دروغ و شایعات و لزوم اطلاع‌رسانی شایسته در جامعه کنونی وظیفه سنگین‌تری بر دوش این قشر نهاده شده که خوشبختانه خبرنگاران شهرستان اردکان در عین محدودیت‌ها و مشکلات پیش رو از عهده این وظیفه به‌خوبی برآمده‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار، استواری قلم و بیان این قشر را که در ایجاد تحول در شهرستان اردکان، نقش مؤثر ایفا کرده است، ستایش نموده و اعتقاددارم شخص نماینده مردم در مجلس بدون بهره‌گیری از این قلم و بیان در ایفای نقش مؤثر خود دچار مشکل خواهد شد.

قلمی که جز برای دغدغه‌های مردم بر کاغذ نمی‌لغزد باید به‌عنوان مرقومه مسئولین مورداستفاده قرار گیرد و گرامی داشته شود.

محمدرضا دشتی اردکانی

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار