مادر شهید «محمدعلی جبینیان»:

پسرم گفت میهمان داریم

مادر شهید جبینیان گفت: من چند شب پیش خواب پسرم را دیدم که به من گفت: مادر من میهمان دارم و میهمانان من می‌آیند و روز بعد نیز به من خبر دادند که این برنامه را در پیش رو داریم.
کد خبر: ۴۰۹۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷ - 07August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت الاسلام «مظفر سالاری» مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد،  به همراه «احمد ذاکری» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت و «احمد محمودی» رئیس بنیاد شهید با خانواده شهید «محمدعلی جبینیان» دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در ابتدای این نشست با اشاره به مقام شهدا گفت: این برنامه ها و دیدار با خانواده شهدا در ابتدا طلب خود شهدا است و پس از طلبیدن آنها، ما ناخواسته در این مراسم ها شرکت می کنیم.

وی با اشاره به کتاب‌هایی که در خصوص ائمه نوشته است، بیان کرد: کتابی در باب کرامات امام رضا (ع) در دست تالیف داشتم که از همان ابتدا برای نوشتن آن به مشهد مقدس و حرم مطهر دعوت شدم و در همان‌جا قرار داد کتاب نوشته شد و پس از آن نیز شروع به نوشتن کردم که این نشان دهنده اذن ائمه و شهدا برای قدم برداشتن در این مسیر است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: یکی از برکات دیدار با خانواده شهدا این است که خود را با خط امام (ره) و شهدا تطبیق دهیم.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: من احساس می کنم که شهدا خودشان دست ما را می گیرند و به این سو می کشند که این نیز از برکات حضور شهدا و زنده بودن آنها است.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام سالاری در خصوص دیدار خود در هفته گذشته با خانواده شهید دهقانی در شهرستان مهریز و آمادگی خانواده شهید برای این دیدار بر اساس خوابی که مادر شهید دیده بود، بیان کرد که مادر شهید جبینیان نیز این جمله را تکرار کرد و بیان کرد که من هم پسرم را دیدم.

مادر شهید جبینیان گفت: من چند شب پیش خواب پسرم را دیدم که به من گفت: مادر من میهمان دارم و میهمانان من می آیند و روز بعد نیز به من خبر دادند که این برنامه را در پیش رو داریم.

وی بیان کرد: شما میهمانان خود شهید هستید که امیدواریم شهدا خودشان پاسخ دهند و معتقدم که شهدا زنده هستند و با ما در ارتباط هستند.

این مادر شهید همچنین به ذکر خاطراتی در خصوص دیدارهای خود با فرزند شهیدش گفت  و بیان کرد: روزی بر روی منبر یکی از روحانیون در خصوص زنده بودن شهدا مطلبی را بیان کرد که در همان شب خواب فرزندم را دیدم و او را در آغوش کشیدم و به او گفتم که چقدر شبیه علی اکبر امام حسین (ع) شده ای و پس از آن نیز بارها خواب او را دیده ام.

پدر شهید جبینیان نیز در خصوص فرزند شهیدش گفت: محمد علی در سال 48 به دنیا آمد و در سال 65 شهید شد و پس از 10 سال مفقودی به خانه خود برگشت.

این پدر شهید در خصوص ویژگی های فرزند شهیدش گفت: پسرم با این که سن کمی داشت اما در خانه بسیار به ما کمک می کرد و در کنار مادرش قالی بافی میکرد و کمک کاری برای ما بود.

در این دیدار نیز احمد محمودی رئیس بنیاد شهید شهرستان تفت به ذکر خاطره ای در خصوص زنده بودن شهدا پرداخت.

لازم به ذکر است، پدر شهید جبینیان بیش از 20 سال در معادن شهرستان تفت کار می کرده اما بیمه وی رد نشده بود که هم اکنون نیز این پدر شهید مخارج خود را از شاگردی بنایی در کنار پسرش که لیسانس اقتصاد دارد و بنایی می کند، بدست می آورد.

امید است که مسئولان استان و شهرستان بتوانند برای این پدر و مادر شهید گامی برداشته و حمایت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار