مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خبر داد؛

آغاز رزمایش مومنانه ایران همدل در بوشهر

«احمد لطفی» گفت: در آئین رزمایش مومنانه ایران همدل در بوشهر کار توزیع ۴۲ هزار سبد کالای حمایتی به ارزش ۶ میلیارد تومان از طریق پنج فروشگاه ثابت در شهرستان‌های مختلف استان و پایگاه‌های سیار برای روستا‌های دورافتاده آغاز شد.
کد خبر: ۴۰۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ - 08August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «احمد لطفی» مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر همزمان با عید غدیر  در «رزمایش مومنانه ایران همدل» اظهار داشت: در این آئین کار توزیع ۴۲ هزار سبد کالای حمایتی به ارزش ۶ میلیارد تومان از طریق پنج فروشگاه ثابت در شهرستان‌های مختلف استان و پایگاه‌های سیار برای روستاهای دورافتاده آغاز شد.

وی گفت: همچنین همزمان با عید سعید غدیر خم کار توزیع یک هزار دستگاه وسایل سرمایشی از جمله یخچال و کولر به ازرش پنج میلیارد تومان با همکاری پایگاه نیروی دریایی بوشهر و سایر دستگاه‌های اجرایی در میان نیازمندان استان انجام شد.

وی اظهار کرد: به مناسبت عید غدیر با همت خیران و نیکوکاران استان بوشهر یک هزار فقره جهیزیه شامل ۱۰ قلم کالای ایرانی به ازرش کلی ۱۲ میلیارد تومان اعتبار در بین نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد این استان توزیع شد.

لطفی بیان کرد: همچنین به همت خیران استان بوشهر امسال اطعام بزرگ ۲۰ هزار نفری غدیر با سه میلیارد تومان اعتبار که بخشی به صورت غذای گرم و بخشی به صورت خشک تهیه شده در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار