وصیتنامه شهید جهادگر «مظفر خضری»؛

با این پیکر ضعیف به اسلام خدمت می‌کنم

شهید جهادگر «مظفر خضری»در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: باشد تا این پیکر ضعیف من هم بتواند خدمتی به اسلام و در کشور اسلامیم کند و رهرو آن شهیدان عزیز باشم.
کد خبر: ۴۰۹۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳ - 08August 2020

باشد تا این پیکر ضعیف من هم خدمتی به اسلام بنماید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، جهادگر «مظفر خضری» در تاریخ 30 شهریور 1346 در روستای تل سیاه استان بوشهر دیده به جهان گشود و در 25 تیر سال 1363 در پاسگاه زید عراق به درجه رفیع شهات نائل آمد و در گلزار شهدای شهر چغادک پیکر پاکش آرام گرفت. 

وصیت‌نامه شهید خضری

بسم رب الشهداء و الصدیقین

وصیت نامه خود را با درود بر امام زمان مهدی (عج) و نائب بر حقش امام امت بت‌شکن زمان بر جوانانی که جان خود را فدا نمودند و میهن اسلامی را از وجود بعثیان کافر آزاد نمودند آغاز می‌کنم و آنان که در هر وجب خاک خوزستان تا خاک کردستان خون جاری کرده‌اند.

من پیروی از رهبر و لبیک به ندای هل من ناصر ینصرنی آن پیر جماران به جبهه های حق علیه باطل آمده‌ام و به عنوان سنگر سازان بی‌سنگر در خط مقدم جبهه فعالیت می‌نمایم، باشد تا این پیکر ضعیف من هم بتواند خدمتی به اسلام و کشور اسلامیم بنماید و راهرو آن شهیدان عزیز باشم، من خود داوطلبانه با اینکه در روستاها هم یک جهادگر بودم در جبهه هم چنینم.

من از برادران دیگرم در جبهه جهاد و مردم حزب الله به عنوان یک نفر کوچکترین خدمتگزارترین شما خواهم که گوش به فرمان این بت‌شکن زمان باشند و دعا به جان این امام عزیز کنید و پشت جبهه را محکم نگه دارید.

و به منافقان و مسرفان بگوئید که اگر می‌خواهید و جوانمرد بیائید به جبهه و ببینید چطور رزمندگان جان بر کف از هستی خود گذشته با یک تکه نان راضی هستند و شما درب سوپر مارکت‌ها صف ایستاده اید و همه نق انقلاب می‌زنید و از کمبود صحبت می‌کنید.

من جز این چیز دیگری برای گفتن ندارم از پدر و مادرم می خواهم که مرا عفو نمایند و از برادرانم می خواهم راه حسین (ع) و خواهرانم راه زینب (س) را انتخاب نمایند و رفیقانم و دوستانم آنهایی که اگر خواستند مرا یاد نمایند امام را دعا کنند و حسینی باشند که حسینی هستند ان‌شاءالله.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها