مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

حضور فعالتر شهرداری ساری در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران

سردار «عبدالله ملکی» از حضور فعالتر شهرداری ساری در ادامه ساخت و تکمیل محوطه فاو نمادین مرکز فرهنگی و دفاع مقدس مازندران در روزهای آینده خبر داد.
کد خبر: ۴۰۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ - 09August 2020

حضور فعالتر شهرداری ساری در تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌مقدس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران پیش از ظهر امروز در جلسه پیگیری اعتبارات مصوب شورای شهر ساری جهت تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران که با حضور فرماندار، شهردار و رئیس شورای شهر مرکز استان در فرمانداری برگزار شد از حضور فعالتر شهرداری ساری در ادامه ساخت و تکمیل محوطه فاو نمادین مرکز فرهنگی و دفاع مقدس مازندران در روزهای آینده خبر داد.

وی تبیین ارزشهای دفاع مقدس را برای نسل امروز و آینده مهم دانست و افزود: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران دانشگاهی مقدس برای انتقال ارزش‌های ایثار و شهادت به نسل جوان است.

سردار ملکی تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را یکی از دغدغه‌های مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: دفاع مقدس برای همه اقشار مردم است و همه ما وظیفه داریم باید برای زنده نگه داشتن آن همت کنیم.

احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران گامی برای رنده نگه داشتن یاد شهدا

«عباس رجبی» شهردار ساری نیز احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را گامی بزرگ برای ماندگاری و زنده‌نگه داشتن نام و ياد شهدا و رزمندگان دفاع مقدس برشمرد و گفت: شهرداری ساری برای احداث و تکمیل این پروژه فرهنگی پای کار است.

وی احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را اقدامی ارزشمند در مرکز مازندران برشمرد که نشان‌دهنده اهميت موضوع دفاع مقدس و انتقال ارزش‌های آن به نسل آینده است.

شهردار ساری در پایان بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تأکید کرد و ادامه داد: دفاع مقدس یکی از بخش‌های مهم تاریخ است که علاوه بر بعد فرهنگی و ارزشی در ابعاد دیگر هچون توسعه گردشگری نیز اثرگذار است.

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مطالبه مردم و خانواده‌های شهداست

«عباسعلی رضایی» فرماندار ساری نیز به اهمیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران اشاره کرد و گفت: این مکان یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان مازندرانی در هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا فرهنگ دفاع مقدس نسل به نسل به آیندگان منتقل شود و مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران بهترین و مقدس‌ترین فضای ارزشمند در این راستا است.

رضایی با تأکید بر حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به جامعه امروز تصریح کرد: تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس باید در اولویت کارهای فرهنگی مسئولین قرار گیرد؛ چرا که همه ما مدیون شهدا هستیم و باید برای ساخت این مکان سنگ تمام بگذاریم.

وی با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مطالبه مردم و خانواده‌های شهداست، از حضور شهرداری ساری در روزهای آینده در تکمیل این مرکز خبر داد و گفت: همچنین اعتبار ویژه‌ای در این راستا در شهرداری ساری و شورای شهر در سال 1399 و 1400 پیش‌بینی شده است که با قدرت هر چه تمامتر برای تکمیل این مرکر گام برمی‌داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار