فرمانده انتظامی استان مازندران:

دیدار با خانواده‌های شهدا ادای دین به آرمان‌های انقلاب است

سردار «مرتضی میرزایی» دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را ادای دین به ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب دانست.
کد خبر: ۴۱۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴ - 10August 2020

دیدار با خانواده‌های شهدا ادای دین به آرمان‌های انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «مرتضی میرزایی» فرمانده انتظامی استان مازندران ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید جاویدالاثر «قنبر بخشوده» در ساری اظهار داشت: خانواده‌های شهداء و جانبازان با صبر و استقامت خود از اجر و منزلت بالایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردارند. 

فرمانده انتظامی استان مازندران در این دیدار با اشاره به این که خانواده شهدا از جایگاه و منزلت بالایی برخودار هستند، بیان داشت: خانواده شهداء با صبر و استقامت خود باعث افزایش هر چه بیشتر منزلت خود در پیشگاه خداوند متعال می‌شوند.

میرزایی با بیان اینکه امیدواریم ما نیز پیروان حقیقی شهیدان گرانقدر باشیم تا عظمت و عزت کشورمان را به مراتب بالاتر ببریم، تصریح کرد: دشمنان اسلام بدانند كه ملت عزیز کشور ما در راه اسلام و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی حتی هم برای لحظه‌ای از آرمان‌های خود عقب نشینی نخواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در ادامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را ادای دین به ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب دانست و گفت: دفاع از آرمان‌های انقلاب و مسیر پرافتخاری که شهدا و جانبازان درآن پای نهادند وظیفه است که به دوش ما نهاده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار