معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قم:

هم افزایی خبرگزاری‌های بسیج و دفاع مقدس تحسین برانگیز است

«علی تقوایی» گفت: هم افزایی و همپوشانی خبرگزاری‌های بسیج و دفاع مقدس در پوشش اخبار رویداد‌های ارزشی جامعه قابل تحسین است.
کد خبر: ۴۱۰۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶ - 12August 2020

هم افزایی خبرگزاری‌های بسیج و دفاع مقدس تحسین برانگیز استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «علی تقوایی» معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قم در بازدید از دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان، اظهار داشت: ایام عید سعید غدیر و دهه ولایت و امامت و همچنین سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار فرصت مغتنمی است تا فلسفه فعالیت خبرنگاران ارزشی در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌های ولایت بیش از پیش تبیین شود.

وی فزود: جبهه سازی رسانه‌های ارزشی و تلاش گسترده در جهت انعکاس رویداد‌های حوزه انقلاب اسلامی موضوعی گریزناپذیر است کما اینکه به عنوان نمونه همپوشانی پرارزش و تحسین برانگیز خبرگزاری‌های بسیج و دفاع مقدس را شاهد هستیم.

تقوایی با اشاره به برگزاری مراسم تقدیر از خبرنگاران از سوی سپاه طی سال‌های گذشته گفت: هر سال برنامه‌های مفصلی در قم برگزار می‌شد، اما به دلیل محدودیت‌های کرونایی آیین تقدیر از خبرنگاران با حضور در دفاتر مربوطه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها